خبرگزاری مشهد

خبرگزاری مشهد

خبرگزاری مشهد

خبرگزاری مشهد

چرا سئو از آنچه فکر می کنید بسیار راحت تر است

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) طی این سالها یک سری تحولات را تجربه کرده است. تاکتیک های قدیمی که به بهینه سازی مبتنی بر کلمات کلیدی و شیوه های کلاه سیاه متمرکز بودند ، منسوخ شده اند و استراتژی های مدرن ، که بر تجربه کاربر متمرکز هستند ، جایگزین آنها شده اند. در طول تاریخ خود ، SEO یک استراتژی مقرون به صرفه و فوق العاده با ارزش برای صاحبان مشاغل کلیه صنایع بوده است.


اما علی رغم توسعه ساده این استراتژی ، بسیاری از صاحبان مشاغل هنوز از درک ادعای سئو خیلی ترسیده اند که بتوانند از پس آن برآیند. SEO یک استراتژی طولانی است و توجه قابل توجهی را می طلبد ، اما به مرحله ای رسیده است که دیگر دشوار نیست. با ذهنیت مناسب و تعهد سالم ، هر صاحب مشاغل می تواند شروع به ساختن یک کمپین SEO کند - و از مزایای بسیاری بهره مند شود.


ریشه های تصور غلط

از نظر صاحبان مشاغل ناآشنا با جنبه فنی توسعه وب ، ایده الگوریتم Google اغلب فوق العاده پیچیده به نظر می رسد - در واقع ، الگوریتم فوق العاده پیچیده ای است ، اما این بدان معنا نیست که برای موفقیت در آن به یک استراتژی فوق العاده پیچیده نیاز دارید. این صاحبان مشاغل معمولاً به مهندسی و کدنویسی پیشرفته ای می پردازند که برای حفظ این الگوریتم و توسعه وب سایت های پیچیده انجام می شود و فکر می کنند که ساختن دانش با چنین مقیاسی چقدر غیرممکن است.

تصور غلط در اینجا این است که ساختارهای پیچیده اگر بخواهند از تمام پتانسیل خود استفاده کنند ، به استراتژیهای پیچیده ای نیاز دارند. با این وجود ، علی رغم پشتوانه پیچیده ، اصول موجود در الگوریتم جستجوی Google ساده هستند و استراتژی های ساده برای دستیابی به نتایج مثبت کافی هستند. هدف Google ارائه بهترین تجربه آنلاین به کاربران است که به معنای ارائه مناسب ترین ، مرتبط ترین و ارزشمندترین نتایج به آنها است.


اصول اولیه ای که هرکسی می تواند به آن تسلط یابد

فرایندی که Google برای محاسبه رتبه بندی جستجو استفاده می کند بسیار پیچیده است - و کارشناسان جستجو حتی آن را کاملاً درک نمی کنند زیرا گوگل هرگز عملکردهای داخلی الگوریتم را منتشر نکرده است. اما ما می دانیم که برای رتبه بندی بالا برای یک درخواست مشخص ، باید دو شرط را برآورده کنید: شما باید به عنوان یک مرجع شناخته شوید ، و باید با دادن ارزش به آنچه مردم به دنبال آن هستند ، منتشر کنید. سایتهایی که بهترین شرایط را داشته باشند بالاترین رتبه را دارند.


خوشبختانه تحقق این الزامات را می توان با استراتژی های اساسی که بطور مداوم در طول زمان اجرا می شوند ، انجام داد. هرچه آنها را بیشتر پیاده سازی کنید و هرچه مداومتر آنها را اجرا کنید ، اقتدار و حضور آنلاین شما بیشتر می شود.


محتوای سایت در دو بخش اصلی وجود دارد. ابتدا باید نسخه اصلی متن را در وب سایت خود بهینه کنید تا اطمینان حاصل کنید که Google می تواند هدف سایت شما و صنعت را در تجارت شما تشخیص دهد. برای انجام این کار ، از نظم صفحات سایت خود اطمینان حاصل کنید.


شما می خواهید مهمترین صفحات (مانند "صفحه اصلی" ، "محصولات" و "تماس با ما") را با عناوین قوی و چندین پاراگراف جذاب از آنها استفاده کنید. کلمات و عباراتی را وارد کنید که به طور دقیق تجارت شما را توصیف می کنند ، اما سعی نکنید محتوای خود را پر از آنها کنید. روی نوشتن به طور طبیعی تمرکز کنید. بهینه سازی برچسب های عنوان و برچسب های متا (که معمولاً از طریق سیستم مدیریت محتوای سایت شما انجام می شود) نیز بسیار مفید است ، خصوصاً در ابتدای کارزار.


در مرحله بعدی ، یک استراتژی وبلاگ نویسی مداوم را پیاده کنید. هر هفته حداقل یک پست 1000 کلمه ای (یا بیشتر) در وبلاگ بنویسید ، با افزایش کشش ، مقیاس بندی کنید. درمورد موضوعاتی که مخاطبان شما می خواهد درباره آنها بیاموزید ، بنویسید و تا آنجا که ممکن است با جزئیات به س questionsالات احتمالی آنها پاسخ دهید. این به شما کمک می کند منبعی که جستجوگران می خواهند پیدا کنند ، شوید و در نتیجه رتبه بالاتری خواهید داشت. هرچه س questionsالات بیشتری پاسخ دهید ، پرسش های بالقوه بیشتری برای شما پاسخ داده می شود.


پیوندهای ورودی اقتدار ایجاد به معنای حضور آنلاین قوی است و این بدان معنی است که لینک های ورودی با کیفیتی به سایت خود نشان می دهند. ساخت این پیوندها نسبتاً آسان است - می توانید پیوندهایی را که به سایت شما بازمی گردند در متن یک پست وبلاگ مهمان خارجی ، یک نظر انجمن یا با استناد به وابستگی خود در یک مصاحبه برای یک نشریه قرار دهید. فقط مطمئن شوید که استراتژی خود را متنوع می کنید. از منابع بسیاری استفاده کنید ، به صفحات مختلف داخلی سایت خود پیوند دهید و همیشه از مرتبط بودن پیوندهای خود و افزودن ارزش به مکالمه اطمینان حاصل کنید.


ادغام اجتماعی و محلی. اگر قبلاً در رسانه های اجتماعی حضور ندارید ، وقت آن است که یکی از آنها را تهیه کنید. نمایه های خود را برای فیس بوک ، توییتر ، LinkedIn و هر کانال دیگری که فکر می کنید مناسب است ادعا کنید. به طور منظم پست ارسال کنید ، با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و اعتبار شما به عنوان یک تجارت آنلاین بسیار بهبود می یابد. همچنین می خواهید پروفایل های کسب و کار خود را در فهرست محلی و سایت های بررسی مانند Yelp ادعا کنید و از صحت تمام اطلاعات (به ویژه نام ، آدرس و شماره تلفن) اطمینان حاصل کنید. هرچه نظرات مثبت بیشتری در این سایت ها بدست آورید ، برای جستجوی جستجوی محلی رتبه بالاتری خواهید داشت.


مرتبط: چرا محتوای معتبر از SEO مهمتر است


چالش های واقعی سئو

در حالی که اتخاذ و اجرای مداوم این استراتژی های اساسی آسان است ، اما SEO بدون چالش های واقعی نیست. با شروع استراتژی اساسی خود ، احتمالاً با این موانع روبرو خواهید شد.


یافتن اهداف مناسب. ممکن است در مورد انواع سوالات برای نوشتن وبلاگ یا کلمات کلیدی در وب سایت خود گم شوید. بهترین راه برای حل این مشکل یافتن پاسخ های صادقانه است. به ساده ترین شکل ممکن تجارت خود را خلاصه کنید و از آن خلاصه برای توصیف تجارت خود در محتوای سایت خود استفاده کنید. از مشتری خود مستقیماً بخواهید چه چیزی می خواهد در وبلاگ شما بخواند و درباره آن بنویسد.


سرمایه گذاری زمان به ویژه برای کارآفرینان مشاغل کوچک یا جدید ، عامل زمان یک مانع بزرگ برای غلبه بر آن است. مدیریت یک استراتژی SEO در کنار سایر مسئولیت های خود دشوار است ، اما به یاد داشته باشید ، شما همیشه می توانید یک متخصص خارجی استخدام کنید تا به شما کمک کند بار خود را تحمل کنید. روش هایی برای اندازه گیری بازده سرمایه گذاری شما وجود دارد تا بتوانید اطمینان حاصل کنید که در تلاش های تبلیغاتی خود ضرر نمی کنید.

تنظیم استراتژی خود. دانستن اینکه چه چیزی را باید تنظیم کنید و چه موقع می تواند یک مشکل اساسی باشد ، حتی اگر نتایج اولیه کمپین خود را به طور دقیق اندازه بگیرید. غلبه بر این مشکل ، حتی برای متخصصان صنعت نیز دشوار است ، اما تنها راه پیشرفت این است که کمی تحقیق کنید ، ریشه اصلی مشکل خود را حدس بزنید ، برای کمپین خود تعدیل کنید و ببینید که نتیجه چیست.


استراتژی های حفظ SEO در "حالت آسان"

اگر می خواهید تا آنجا که ممکن است SEO را تا حد ممکن آسان نگه دارید ، این راهکارها را امتحان کنید تا کار را بیش از حد پیچیده نکنید.


اخبار سئو را بخوانید. مشترک شدن در چند خبر خبری و تالار گفتمان مبتنی بر SEO. هرچه بیشتر ، ترجیحاً روزانه ، تحولات را بخوانید. در حالی که ممکن است برای شروع مقداری از آن بالای سر شما باشد ، اما در نهایت معنا بیشتری پیدا می کند. تنها راه آسان ساختن درک فرهنگ جستجوگرها غرق شدن در آن است.


رقبای خود را تماشا کنید. رقابت خود را از نزدیک زیر نظر داشته باشید. می توانید وبلاگ های آنها را رصد کنید تا ببینید در مورد چه موضوعاتی می نویسند یا از ابزارهایی مانند Open Site Explorer و SEMRush برای دیدن نوع پیوندهایی که ایجاد می کنند استفاده کنید. با انجام این کار می توانید مبارزات شخصی خود را در مسیر درست هدایت کنید یا بینش جدیدی را برای توسعه در استراتژی مداوم خود فراهم کنید.


بررسی ماهانه انجام دهید. به طور ماهانه به معیارهای خود نگاهی بیندازید. به طور مکرر ، و ممکن است خود را با دیدن نوسانات تصادفی دیوانه کنید. به ندرت اتفاق می افتد ، و شما در مورد سلامتی کمپین خود مطالعه خوبی نخواهید داشت. برای سنجش معیارهایی مانند رتبه کلمات کلیدی ، ترافیک ارگانیک و رفتار بازدیدکنندگان از Google Analytics و سایر ابزارهای آنلاین رایگان استفاده کنید.


در حالی که سئو به احتمال زیاد از آنچه فکر می کنید آسان است ، اما میزان زمان و تلاش آن را دست کم نگیرید. آنچه در آن قرار داده اید را دریافت خواهید کرد ، بنابراین اگر فقط چند دقیقه در روز وقت صرف می کنید ، انتظار نداشته باشید که با هر سرعت قابل توجهی از رده های سطح ملی بالا بروید.


اگر نگران ROI استراتژی هستید یا هنوز از مراحل اجرای آن عصبی هستید ، کار خود را از همان ابتدا شروع کنید. استراتژی خود را در مقیاس کوچک اجرا کنید ، نتایج را اندازه بگیرید و به تدریج مقیاس کنید تا زمانی که به تعادل ایده آل هزینه ، ریسک و پاداش برسید. پس از چند هفته اجرا ، احتمالاً سرعت مناسبی برای پیشرفت خواهید یافت.

https://www.entrepreneur.com/article/241758

بهینه سازی SEO - بیاموزید برای SEO

این راهنما معرفی و مروری بر بهینه سازی موتور جستجو (SEO) خواهد بود ، یک تاکتیک بسیار مهم برای هدایت بازدید به سایت شما.


در این راهنما خواهید آموخت:


سئو چیست و چرا مهم است؟

تحقیقات کلمات کلیدی SEO و بهترین روشهای هدف قرار دادن کلمات کلیدی

بهترین روشهای بهینه سازی در صفحه


بیایید شروع کنیم!


1. سئو چیست و چرا مهم است؟

بهینه سازی موتور جستجو فرآیند بهینه سازی صفحات وب و محتوای آنها است که توسط کاربران جستجو کننده اصطلاحات مربوط به وب سایت شما به راحتی قابل کشف است. اصطلاح SEO همچنین روند آسان سازی صفحات وب را برای نرم افزار نمایه سازی موتور جستجو ، معروف به "خزنده" ، برای یافتن ، اسکن و نمایه سازی سایت شما توصیف می کند.


در حالی که مفهوم سئو نسبتاً ساده است ، بسیاری از تازه واردان سئو هنوز درباره مشخصات خاص س questionsالاتی دارند ، از جمله:


چگونه برای سایت خود یا سایت شرکت خود برای موتورهای جستجو "بهینه سازی" می کنید؟

از کجا می دانید که چقدر باید برای SEO جستجو کنید؟

چگونه می توان مشاوره "خوب" SEO را از مشاوره "بد" یا مضر SEO جستجو کرد؟

شاید مهمترین جنبه بهینه سازی موتور جستجو این باشد که چگونه شما واقعاً می توانید از SEO استفاده کنید تا به ایجاد ترافیک ، بازده و فروش بیشتر برای تجارت شما کمک کند.


چرا باید به سئو سایت اهمیت دهید؟

هر روز میلیاردها جستجو به صورت آنلاین انجام می شود. این به معنای مقدار بسیار زیادی از ترافیک خاص و پررنگ است.


بسیاری از مردم محصولات و خدمات خاص را با هدف پرداخت هزینه های این موارد جستجو می کنند. این جستجوها دارای هدف تجاری شناخته شده اند ، به این معنی که آنها با جستجوی خود به وضوح نشان می دهند که آنها می خواهند چیزی را که شما ارائه می دهید بخرند.


 


آغازگر SEO

یک جستجوی جستجو مانند "من می خواهم ماشین بخرم" هدف تجاری مشخصی را نشان می دهد


افراد به دنبال هر نوع موضوعی هستند که مستقیماً با تجارت شما مرتبط باشد. فراتر از آن ، چشم اندازهای شما همچنین در جستجوی انواع مواردی هستند که فقط به شغل شما مربوط می شوند. اینها حتی فرصتهای بیشتری برای ارتباط با افراد و کمک به پاسخگویی به س questionsالات آنها ، حل مشکلات آنها و تبدیل شدن به یک منبع قابل اعتماد برای آنها است.


آیا احتمالاً ویجت های خود را از منبعی قابل اعتماد دریافت می کنید که در هر چهار باری که برای کمک به مشکلی به Google مراجعه کرده اید یا کسی که هرگز نام او را نشنیده اید ، اطلاعات خوبی ارائه می دهد؟


در واقع چه چیزی برای ایجاد ترافیک جستجوگرها از موتورهای جستجو مفید است؟

توجه به این نکته مهم است که Google مسئول اکثر ترافیک موتورهای جستجو در جهان است. این ممکن است از یک صنعت به صنعت دیگر متفاوت باشد ، اما به احتمال زیاد گوگل بازیگر اصلی نتایج جستجو است که کسب و کار یا وب سایت شما می خواهد در آن نشان داده شود ، اما بهترین روش های ذکر شده در این راهنما به شما در موقعیت یابی سایت و سایت شما کمک می کند. محتوای آن برای رتبه بندی در سایر موتورهای جستجو نیز هست.

گوگل در بین موتورهای جستجو مسلط است ، اما در سایتهایی مانند یاهو و بینگ خواب نباشید


بنابراین چگونه Google تعیین می کند که کدام صفحات را در پاسخ به آنچه افراد جستجو می کنند برگرداند؟ چگونه می توانید این همه بازدید ارزشمند را به سایت خود برسانید؟


الگوریتم Google بسیار پیچیده است ، اما در سطح بالایی:


Google به دنبال صفحاتی است که حاوی اطلاعات مربوط به کیفیت بالا و مرتبط با جستجوی جستجوگر باشد.

الگوریتم Google با استفاده از "خزیدن" (یا خواندن) محتوای وب سایت شما و ارزیابی (الگوریتمی) تعیین اینکه آیا این محتوا با توجه به کلمات کلیدی موجود در آن و سایر عوامل (که به عنوان "سیگنال های رتبه بندی" شناخته می شود) مرتبط است یا خیر. .

Google "کیفیت" را با چندین روش تعیین می کند ، اما نمایه پیوند یک سایت - تعداد و کیفیت سایر وب سایت هایی که به یک صفحه و یک سایت به طور کلی لینک می شوند - از مهمترین آنهاست.

به طور فزاینده ای ، سیگنال های رتبه بندی اضافی توسط الگوریتم Google مورد ارزیابی قرار می گیرند تا تعیین کنند که یک سایت در چه رتبه ای قرار می گیرد ، مانند:


چگونه افراد با یک سایت درگیر می شوند (آیا آنها اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا می کنند و در سایت باقی می مانند یا اینکه دوباره به صفحه جستجو باز می گردند و روی پیوند دیگری کلیک می کنند؟ یا اینکه آنها فقط لیست شما را در نتایج جستجو نادیده می گیرند و هرگز کلیک کنید؟)

سرعت بارگیری سایت و "دوستی موبایل"

چه مقدار محتوای منحصر به فرد یک سایت دارد (در مقابل محتوای "نازک" یا تکراری ، با ارزش کم)

صدها فاکتور رتبه بندی وجود دارد که الگوریتم گوگل در پاسخ به جستجوها در نظر می گیرد و گوگل به طور مداوم روند خود را به روز می کند و اصلاح می کند تا اطمینان حاصل شود که بهترین تجربه کاربر را دارد.



2. تحقیق در مورد کلمات کلیدی SEO و بهترین روشهای هدف قرار دادن کلمات کلیدی

اولین قدم در بهینه سازی موتور جستجو این است که تعیین کنید در واقع برای چه چیزی بهینه سازی می کنید. این به معنای شناسایی اصطلاحاتی است که افراد در جستجوی آنها هستند ، همچنین به عنوان "کلمات کلیدی" شناخته می شوند که می خواهید وب سایت شما در موتورهای جستجو مانند Google رتبه بندی کند.


به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید وقتی ویجت ها به دنبال "ویجت ها" می گردند و شاید وقتی چیزهایی مانند "خرید ابزارک" را تایپ می کنند شرکت ویجت شما نمایش داده شود. شکل زیر حجم جستجو یا تعداد تخمینی جستجوها برای یک مدت خاص را برای مدت زمان مشخص نشان می دهد:


 


حجم جستجو برای کلمات کلیدی جستجوگرها

پیگیری کلمات کلیدی SEO در بازه های زمانی مختلف


در تعیین کلمات کلیدی که می خواهید در سایت خود هدف قرار دهید چندین فاکتور اصلی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود:


حجم جستجو - اولین عاملی که باید در نظر گرفت این است که تعداد زیادی از افراد در جستجوی یک کلمه کلیدی مشخص هستند. هرچه تعداد افراد بیشتری در جستجوی کلمه کلیدی باشند ، مخاطب بالقوه شما برای دستیابی به آن بیشتر خواهد بود. برعکس ، اگر کسی به دنبال کلمه کلیدی نباشد ، دیگر مخاطبی در دسترس نیست که بتواند محتوای شما را از طریق جستجو پیدا کند.

مرتبط بودن - ممکن است یک اصطلاح به طور مکرر جستجو شود ، اما این لزوما به این معنی نیست که با چشم انداز شما مرتبط است. ارتباط کلمه کلیدی یا ارتباط بین محتوای یک سایت و پرسش جستجوی کاربر ، یک سیگنال مهم برای رتبه بندی است.

رقابت - کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالاتر می توانند میزان قابل توجهی از ترافیک را ایجاد کنند ، اما رقابت برای موقعیت برتر در صفحات نتایج موتور جستجو می تواند شدید باشد.

ابتدا باید بفهمید که مشتریان احتمالی شما چه کسانی هستند و به احتمال زیاد چه چیزی را جستجو می کنند. از آنجا باید درک کنید:


آنها به چه نوع چیزهایی علاقه دارند؟

آنها چه مشکلی دارند؟

آنها از چه نوع زبانی برای توصیف کارهایی که انجام می دهند ، ابزاری که استفاده می کنند و غیره استفاده می کنند؟

آنها دیگر از چه کسانی چیز می خرند؟

هنگامی که به این س questionsالات پاسخ دادید ، یک لیست اولیه از کلمات کلیدی و دامنه های احتمالی برای کمک به شما در یافتن ایده های اضافی برای کلمات کلیدی و ایجاد برخی از معیارهای حجم جستجو و رقابت در اختیار شما قرار می گیرد.


لیستی از روشهای اصلی را که مشتری و مشتری شما توصیف می کنند انجام دهید ، و شروع به وارد کردن آن در ابزارهای کلمه کلیدی مانند ابزار کلمات کلیدی خود Google یا ابزارهایی مانند ابزار کلمات کلیدی WordStream کنید:

WordStream's Free Keyword Tool for SEO


علاوه بر این ، اگر سایت فعلی دارید ، احتمالاً از قبل موتورهای جستجو از برخی از بازدیدها استفاده می کنید. در این صورت ، می توانید از برخی از داده های کلمه کلیدی خود استفاده کنید تا به شما کمک کند درک کنید کدام اصطلاحات باعث ایجاد ترافیک می شوند (و ممکن است بتوانید برای آنها رتبه کمی بیشتری داشته باشید)


متأسفانه ، Google ارائه اطلاعات زیادی درباره آنچه افراد به دنبال آن هستند به ارائه دهندگان تجزیه و تحلیل متوقف شده است. Google برخی از این داده ها را در رابط کاربری رایگان Webmaster Tools خود در دسترس قرار می دهد (اگر حساب کاربری را راه اندازی نکرده اید ، این یک ابزار SEO بسیار با ارزش است هم برای کشف داده های جستجوی جستجو و هم برای تشخیص انواع مختلف سئو فنی).


هنگامی که وقت خود را برای درک چشم انداز خود صرف کردید ، کلمات کلیدی رانندگی را به سمت رقبای خود و سایت های مرتبط جستجو کردید و اصطلاحات رانندگی به سایت خود را بررسی کردید ، باید کار کنید تا بفهمید کدام اصطلاحات را می توانید تصور کنید برای چه موقعیت هایی واقعاً مناسب است


تعیین رقابت نسبی یک کلمه کلیدی می تواند یک کار کاملاً پیچیده باشد. در یک سطح بسیار بالا ، شما باید درک کنید:


کل سایت های دیگر که برای رتبه بندی برای مدت مشابه رقابت می کنند ، چقدر قابل اعتماد و معتبر هستند (به عبارت دیگر: کل سایت چند پیوند می گیرد و چقدر با کیفیت ، قابل اعتماد و مرتبط هستند؟)

چقدر با خود کلمه کلیدی مطابقت دارند (آیا پاسخ بسیار خوبی برای سوال جستجوگر ارائه می دهند)

هر صفحه در آن نتیجه جستجو چقدر محبوب و معتبر است (به عبارت دیگر: خود صفحه چند پیوند دارد و سایتهای پیوند دهنده از چه کیفیت ، قابل اعتماد و مرتبطی برخوردار هستند؟)

با استفاده از فرمول شاخص رقابتی بنیانگذار WordStream ، می توانید در روند تعیین کلمات کلیدی رقابتی عمیق تر شوید.



3. بهینه سازی On-Page برای سئو

هنگامی که لیست کلمات کلیدی خود را پیدا کردید ، مرحله بعدی در واقع پیاده سازی کلمات کلیدی هدفمند در محتوای سایت شما است. هر صفحه در سایت شما باید یک اصطلاح اصلی و همچنین "سبد" اصطلاحات مرتبط را هدف قرار دهد. در بررسی اجمالی خود از صفحه کاملا بهینه شده ، رند فیشکین تصویری زیبا از آنچه یک صفحه بهینه سازی شده خوب (یا کاملاً) به نظر می رسد را ارائه می دهد:


 


صفحه کاملا بهینه سازی شده

"صفحه کاملاً بهینه شده" (از طریق Moz)


بیایید به چند عنصر مهم و اساسی در صفحه بپردازیم که می خواهید هنگام درک کردن در مورد چگونگی هدایت ترافیک موتور جستجو به وب سایت خود ، آنها را درک کنید:


عنوان ها

در حالی که گوگل در تلاش است تا معنای واقعی یک صفحه را بهتر درک کند و از تاکید (و حتی مجازات) استفاده پرخاشگرانه و دستکاری شده از کلمات کلیدی ، از جمله اصطلاح (و اصطلاحات مرتبط) که می خواهید برای صفحات خود رتبه بندی کنید ، همچنان ارزشمند است. و تنها اثرگذارترین مکانی که می توانید کلمه کلیدی خود را قرار دهید ، برچسب عنوان صفحه شما است.


عنوان عنوان عنوان اصلی صفحه شما نیست. عنوانی که در صفحه مشاهده می کنید معمولاً یک عنصر HTML H1 (یا احتمالاً H2) است. عنوان عنوان همان چیزی است که می توانید در بالای مرورگر خود مشاهده کنید و توسط کد منبع صفحه شما در یک برچسب متا پر می شود:


 


برچسب های عنوان برای جستجوگرها

برچسب عنوان شما با عنوان نتیجه ارگانیک شما مطابقت دارد: آن را کلیک کنید


طول برچسب عنوانی که Google نشان می دهد متفاوت خواهد بود (براساس پیکسل است ، نه تعداد کاراکتر) اما به طور کلی 55-60 نویسه در اینجا یک قانون خوب است. در صورت امکان می خواهید در کلمه کلیدی اصلی خود کار کنید و اگر می توانید آن را به روشی طبیعی و جذاب انجام دهید ، برخی از اصلاح کننده های مرتبط را نیز در این اصطلاح اضافه کنید. به یاد داشته باشید: برچسب عنوان اغلب همان چیزی است که جستجوگر در نتایج جستجو برای صفحه شما می بیند. این "عنوان" در نتایج جستجوی ارگانیک است ، بنابراین شما همچنین می خواهید چگونگی کلیک کردن برچسب عنوان خود را در نظر بگیرید.

توضیحات متا

در حالی که برچسب عنوان به طور موثر عنوان عنوان لیست جستجوی شما است ، توضیحات متا (عنصر متا HTML دیگری که می تواند در کد سایت شما به روز شود ، اما در صفحه واقعی شما دیده نمی شود) در واقع نسخه تبلیغاتی اضافی سایت شما است. Google با آنچه در نتایج جستجو نشان می دهد از برخی آزادی ها استفاده می کند ، بنابراین ممکن است متا توضیحات شما همیشه نشان داده نشود ، اما اگر توصیف جذابی از صفحه خود داشته باشید که باعث شود افراد جستجوگر احتمال کلیک را داشته باشند ، می توانید میزان بازدید را بسیار افزایش دهید. (بخاطر داشته باشید: نشان دادن نتایج جستجو فقط اولین قدم است! شما هنوز هم باید جستجوگران را به سایت خود بیاورید و سپس در واقع اقدامات مورد نظر خود را انجام دهید.)


در اینجا مثالی از توصیف متای دنیای واقعی نشان داده شده در نتایج جستجو وجود دارد:


 


مبانی SEO توضیحات متا

توضیحات متا = SEO "آگهی کپی"


محتوای بدن

البته محتوای واقعی صفحه شما بسیار مهم است. انواع مختلف صفحات "مشاغل" مختلفی دارند - دارایی محتوای اساسی شما که می خواهید افراد زیادی به آن لینک دهند باید متفاوت از محتوای پشتیبانی شما باشد که می خواهید مطمئن شوید کاربران شما به سرعت پیدا می کنند و از آنها پاسخ می گیرند. همانطور که گفته شد ، Google به طور فزاینده ای از انواع خاصی از محتوا طرفداری کرده است و هنگام ساخت هر یک از صفحات سایت خود ، مواردی وجود دارد که باید بخاطر بسپارید:


محتوای ضخیم و منحصر به فرد - از نظر تعداد کلمات هیچ عددی جادویی وجود ندارد و اگر چند صفحه محتوا در سایت خود داشته باشید با تعداد انگشت شماری تا چند صد کلمه ، از لطف خوب گوگل دور نخواهید شد ، اما در به طور کلی به روزرسانی های اخیر پاندا به ویژه از محتوای منحصر به فرد طولانی تر پشتیبانی می کند. اگر تعداد زیادی صفحه دارید (فکر کنید هزاران نفر) از صفحات بسیار کوتاه (50-200 کلمه محتوا) یا تعداد زیادی محتوای تکراری است که در آنها چیزی تغییر نمی کند جز برچسب عنوان صفحه و یک خط متن می گوید ، این می تواند شما را دچار مشکل کند. به کل سایت خود نگاه کنید: آیا درصد زیادی از صفحات شما نازک ، تکراری و کم ارزش هستند؟ اگر چنین است ، سعی کنید راهی برای "ضخیم شدن" این صفحات شناسایی کنید ، یا تجزیه و تحلیل خود را بررسی کنید تا ببینید چه میزان از ترافیک دریافت می کنند و به سادگی آنها را (با استفاده از یک متا برچسب noindex) از نتایج جستجو حذف کنید تا به نظر نرسد گوگل که سعی دارید شاخص آنها را با صفحات کم ارزش زیادی پر کند تا تلاش کند آنها را رتبه بندی کند.

تعامل - Google به طور فزاینده ای میزان معیارهای تعامل و تجربه کاربر را بیشتر می کند. با اطمینان از پاسخگویی محتوای خود به س seالاتی که جستجوگران می پرسند ، می توانید بر این امر تأثیر بگذارید تا احتمالاً در صفحه شما بمانند و با محتوای شما درگیر شوند. اطمینان حاصل کنید که صفحات شما به سرعت بارگیری می شوند و عناصر طراحی (مانند تبلیغات بیش از حد پرخاشگرانه در بالای محتوا) ندارند که احتمالاً جستجوگران را خاموش کرده و آنها را از آن دور می کند.

"قابلیت اشتراک گذاری" - هر یک از مطالب موجود در سایت شما صدها بار به آن پیوند نخواهند خورد. اما به همان روشی که می خواهید از عدم انتشار مقادیر زیادی از صفحات دارای محتوای نازک مراقب باشید ، می خواهید قبل از انتشار صفحات جدیدی که در سایت خود ایجاد می کنید چه کسی احتمالاً آنها را به اشتراک بگذارد و به آنها پیوند دهد . داشتن مقادیر زیادی از صفحات که احتمالاً به اشتراک گذاشته یا به آنها پیوند داده نشده است ، این صفحات را در رتبه بندی مناسب نتایج جستجو قرار نمی دهد و به ایجاد یک تصویر خوب از سایت شما به طور کلی برای موتورهای جستجو کمک نمی کند. .

ویژگی های Alt

نحوه علامت گذاری تصاویر می تواند نه تنها نحوه درک صفحه شما توسط موتورهای جستجو بلکه بر میزان ایجاد ترافیک جستجو از جستجوی تصویر در سایت شما نیز تأثیر بگذارد. ویژگی alt عنصری HTML است که به شما امکان می دهد در صورت عدم مشاهده کاربر توسط کاربر ، اطلاعات جایگزین را برای آن ارائه دهید. ممکن است تصاویر شما به مرور زمان خراب شوند (پرونده ها پاک می شوند ، کاربران با اتصال به سایت شما مشکل دارند و غیره) بنابراین داشتن یک توصیف مفید از تصویر از منظر کاربرد کلی می تواند مفید باشد. این همچنین فرصتی دیگر به شما می دهد - خارج از محتوای شما - برای کمک به موتورهای جستجو در درک صفحه شما چیست.


شما نمی خواهید "موارد کلمه کلیدی" را وارد کنید و کلمه کلیدی اصلی خود و هر نوع تغییر احتمالی آن را در ویژگی alt خود قرار دهید. در واقع ، اگر به طور طبیعی در توصیف نمی گنجد ، کلمه کلیدی مورد نظر خود را به هیچ وجه در اینجا وارد نکنید. فقط مطمئن شوید که از ویژگی alt استفاده نکنید و سعی کنید یک توصیف دقیق و دقیق از تصویر ارائه دهید (تصور کنید که آن را برای شخصی توصیف می کنید که نمی تواند آن را ببیند - این همان چیزی است که برای آن وجود دارد!).


با نوشتن طبیعی در مورد موضوع خود ، از فیلترهای "بهینه سازی بیش از حد" جلوگیری می کنید (به عبارت دیگر: به نظر نمی رسد می خواهید Google را فریب دهید تا صفحه خود را برای کلمه کلیدی مورد نظر خود رتبه بندی کند) و به خودتان می دهید شانس بیشتری برای رتبه بندی برای تغییرات ارزشمند "دم بلند" تغییر یافته در موضوع اصلی خود داشته باشید.


ساختار URL

ساختار URL سایت شما می تواند از نظر ردیابی مهم باشد (شما می توانید با استفاده از ساختار URL تقسیم شده و منطقی ، داده ها را در گزارش ها به راحتی تقسیم بندی کنید) و همچنین از نقطه نظر اشتراک پذیری (کپی و چسباندن URL های کوتاه تر و توصیفی راحت تر و به اشتباه ممکن است انجام شود) قطع کمتر) دوباره: تا جایی که ممکن است کلمات کلیدی را نادیده بگیرید. یک URL توصیفی کوتاه ایجاد کنید.


علاوه بر این: اگر مجبور نیستید ، نشانی های اینترنتی خود را تغییر ندهید. حتی اگر نشانی های اینترنتی شما "زیبا" نباشند ، اگر احساس نمی کنید که روی کاربران و به طور کلی بر روی کسب و کار شما تأثیر منفی می گذارد ، آنها را تغییر دهید تا بیشتر برای "سئو بهتر" کلمات کلیدی باشند. اگر مجبورید ساختار URL خود را تغییر دهید ، حتماً از نوع هدایت (301 دائمی) مناسب استفاده کنید. این یک اشتباه رایج است که کسب و کارها هنگام طراحی مجدد وب سایت های خود مرتکب می شوند.


طرح و علامت گذاری

سرانجام ، هنگامی که از تمام عناصر استاندارد صفحه مراقبت شد ، می توانید یک گام فراتر رفته و به Google (و سایر موتورهای جستجو ، که طرحواره را نیز می شناسند) کمک کنید تا صفحه شما را درک کند.


نشانه گذاری طرح باعث نمی شود صفحه شما در نتایج جستجو بالاتر نشان داده شود (در حال حاضر عامل رتبه بندی نیست). این به شما لیست "برخی از املاک و مستغلات" اضافی در نتایج جستجو می دهد ، همان روش پسوند تبلیغات برای تبلیغات AdWords شما.


در برخی از نتایج جستجو ، اگر شخص دیگری از طرحواره استفاده نمی کند ، با توجه به اینکه سایت شما مواردی مانند رتبه بندی را نشان می دهد در حالی که دیگران استفاده نمی کنند ، می توانید از مزیت خوبی برای نرخ کلیک برخوردار شوید. در سایر نتایج جستجو ، جایی که همه از طرحواره استفاده می کنند ، داشتن بررسی ممکن است "جدول" باشد و شما ممکن است با حذف آنها به CTR خود صدمه بزنید:


 


طرحواره برای SEO

با افزودن علامت گذاری و طرح ، املاک و مستغلات بیشتری به نتایج ارگانیک خود ارائه دهید


انواع مختلفی از نشانه گذاری وجود دارد که می توانید در سایت خود قرار دهید - به احتمال زیاد در مورد کسب و کار شما اعمال نخواهد شد ، اما احتمالاً حداقل یک شکل از نشانه گذاری حداقل در برخی از صفحات سایت شما اعمال می شود.


در راهنمای WordStream برای طرحواره برای SEO می توانید اطلاعات بیشتری در مورد طرح و نشانه گذاری کسب کنید.



منابع و خواندن بیشتر سئو

این راهنما در نظر گرفته شده است تا به عنوان معرفی SEO باشد. برای مروری عمیق تر در مورد ایجاد محتوا برای سئو که نکات فنی درباره آن باید بدانید و سایر موضوعات مرتبط ، راهنمای مقدماتی جامع تام Demers در زمینه اصول سئو را بخوانید.

https://www.wordstream.com/seo

هدف سئو برای مشاغل چیست؟

هنگام خواندن مقالاتی در مورد اینکه SEO چیست و چگونه کار می کند ، بدون شک صفحه بعد از صفحه بر اهمیت کلمات کلیدی و طراحی وب خوب برای SEO جستجو کرده اید.


اما با تمام این اوصاف ، آیا فکر کرده اید که در مورد بازی آخر - درباره اینکه هدف نهایی سئو چیست؟ اگر چنین است ، شما به جای مناسب رسیده اید.


در این پست ، ما هدف SEO به طور کلی و در هر سطح از قیف بازاریابی را بحث خواهیم کرد.


برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید و برای ایمیل های ما ثبت نام کنید تا جدیدترین نکات مربوط به سئو و بازاریابی دیجیتال را از شرکتی که بیش از 20 سال در صنعت فعالیت داشته است دریافت کنید!




جستجوگر سئو WebFX

تجزیه و تحلیل سرعت سایت

نمره محتوا

بررسی بهینه سازی URL

حسابرسی پیوند صفحه

اکنون سئو سایت خود را بررسی کنید!


هدف سئو چیست؟

هدف اصلی SEO افزایش حضور شما در نتایج جستجوی آنلاین مربوطه است ، بنابراین می توانید منجر به فروش ، فروش و درآمد بیشتری شوید.


به عبارت دیگر ، بازی آخر SEO رشد تجارت آنلاین شما است. و به شما این امکان را می دهد تا با کمک به شما در دستیابی به هدایای واجد شرایط تر - افراد علاقه مند به محصولات و خدمات شما ، این هدف را به انجام برسانید.


سئو چیست و سئو چگونه کار می کند؟

سئو با بهینه سازی صفحات در وب سایت شما کار می کند تا در بالای نتایج موتور جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما قرار گیرد.


به عنوان مثال ، اگر هارد دیسک می فروشید ، هنگامی که افراد کلمات کلیدی مربوط به محصولات شما را جستجو می کنند ، می خواهید در بالای صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) کسب و کار شما ظاهر شود.


اگر کسی "نحوه نصب یک هارد دیسک بر روی mac" را جستجو کند و مقاله ای از وب سایت شما به نام "نحوه نصب یک هارد دیسک با استفاده از ابزار دیسک در Mac" را ببیند ، به احتمال زیاد کلیک خواهد کرد.


جستجوی گوگل: نحوه نصب یک هارد دیسک


با استفاده از استراتژی های جستجوگرها مانند ایجاد محتوای سفارشی و هدف قرار دادن کلمات کلیدی در سایت خود ، می توانید از رتبه بندی محتوای وب سایت خود در نتایج جستجوی مرتبط اطمینان حاصل کنید.


رتبه بندی در بالای نتایج جستجو به افراد بیشتری کمک می کند تا کسب و کار شما را پیدا کنند ، با پیشنهادات شما آشنا شوند و با شما تماس بگیرند یا خرید کنند.


این هدف نهایی SEO است - افزایش تبلیغات آنلاین ، فروش و درآمد شما.


3 هدف SEO برای هر مرحله از قیف

بسیار خوب ، بنابراین ما اهداف SEO را به طور گسترده ای پوشش داده ایم. حالا اجازه دهید کمی دقیق تر شویم.


SEO به شما این امکان را می دهد که با محتوای مربوطه ، Lead های واجد شرایط را هدف قرار دهید.


این به عنوان یک جمله گسترده خوب است ، اما به شما کمک نمی کند بفهمید واقعاً چه کاری باید انجام دهید. چرا؟ زیرا بسته به محلی که کاربران در قیف بازاریابی قرار دارند ، هم منجر شود و هم محتوای SEO متفاوت به نظر می رسد.


اگر قبلاً مطالب مربوط به SEO را خوانده باشید ، ممکن است چندین مورد از قیف بازاریابی را مشاهده کرده باشید. قیف نشان دهنده کاربرانی است که مطالب شما را می خوانند و از سایت شما بازدید می کنند.

یک قیف پر از مایع را تصور کنید - قسمت بالای آن بسیار زیاد است ، اما در وسط کمتر است و هنگامی که به پایین می رسید ، فقط یک جریان نازک وجود دارد. این پایگاه کاربری شماست. شما افراد زیادی را خواهید داشت که مطالبی را با اطلاعات سطح سطح می خوانند ، اما تعداد اندکی از آنها تا رسیدن به خرید با شما خواهند ماند.


بنابراین ، بسته به جایی که یک کاربر مشخص در قیف قرار دارد ، اهداف مختلف SEO را برای چگونگی هدف قرار دادن آنها خواهید داشت - و آنها را به مرحله بعدی قیف منتقل می کنید.


در اینجا سه ​​هدف برای هر سطح قیف آورده شده است.


SEO برتر از قیف

جستجوگران سطح بالای قیف (TOFU) معمولاً در مورد تجارت شما چیزی کم و چیزی نمی دانند و همچنین در مورد صنعت شما نیز چیزی ندارند.


یک جستجوگر TOFU قصد ندارد چیزی مانند "نحوه بررسی بدافزار در هارد دیسک قابل حمل" را جستجو کند - آنها فقط می خواهند بفهمند که هارد دیسک قابل حمل چیست.


در اینجا سه ​​هدف وجود دارد که باید هنگام ایجاد محتوای TOFU SEO به خاطر بسپارید:


افزایش رتبه بندی برای افزایش آگاهی از کسب و کار شما: گسترده ترین هدف سئو سایت در بالای قیف صرفاً آگاهی دادن به مردم از وجود تجارت شما با افزایش رتبه بندی برای کلمات کلیدی مرتبط با تجارت شما است. به هر حال ، اگر کسی از وجود شما اطلاع نداشته باشد ، هیچ کس از شما خرید نمی کند.

کلمات کلیدی اطلاعاتی را هدف قرار دهید: در این مرحله از قیف ، کلمات کلیدی اطلاعاتی را هدف قرار دهید که به س questionsالات جستجوگران پاسخ می دهند و به آنها کمک می کنید تا درباره محصولات و خدمات شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. به عنوان مثال ، می توانید مقاله ای بنویسید و توضیح دهید ، "دیسک های سخت قابل حمل چیست؟" برای پاسخ به سوالات جستجوگران و آشنایی آنها با نام تجاری شما.

تمرکز خود را بر ارزش افزودن جستجوگران بگذارید: نگران نباشید که محتوای TOFU SEO خود را بیش از حد پر فروش کنید - شما فقط محصولات و خدمات خود را معرفی می کنید. هدف تهیه محتوای ارزشمند و آموزنده ، توضیح همه چیز به زبان ساده و جلوگیری از اصطلاحات اشتباه تجاری است.

سئو وسط قیف

جستجوگران میانه قیف (MOFU) ممکن است با نام تجاری شما آشنایی داشته باشند و مطمئناً با آنچه شما انجام می دهید آشنایی مناسبی خواهند داشت ، اما هنوز کاملاً متعهد به شما نخواهند بود. آنها هنوز مثبت نیستند که آنها خدمات شما را می خواهند یا به آن نیاز دارند.


بازدید کنندگان MOFU محققان هستند. آنها در حال جستجو در اطلاعاتی هستند که به آنها می گوید آیا می خواهند خریدی انجام دهند و آنچه را که می خواهند در آن خرید جستجو کنند. هدف شما این است که صادقانه و آموزنده باشید و در عین حال پیشنهاد کنید که چیزهایی که آنها می خواهند همان چیزی است که شما ارائه می دهید.


سه بهترین هدف برای آگاهی از محتوای SEO MOFU عبارتند از:


ایجاد قدرت در نتایج جستجو: اکنون که کاربران می دانند شما کی هستید ، وقت آن است که با حفظ حضور در نتایج جستجو و به طور مداوم به اشتراک گذاری محتوای ارزشمند ، آنها را متقاعد کنید که در صنعت خود متخصص هستید. اطمینان حاصل کنید که محتوای SEO شما قابل اعتماد ، صادق ، مفید و معتبر است.

محتوای مفید و عمیق سئو به اشتراک بگذارید: همانطور که به جذب کاربران برای خرید نزدیکتر می شوید ، می توانید از اطلاعات عمیق تری استفاده کنید که با هدف جستجو برای کلمات کلیدی MOFU و عباراتی مانند "بهترین هارد دیسک بلند مدت ذخیره سازی."

کاربران را به سمت خرید سوق دهید: حتماً امتیازات منحصر به فرد فروش را در محتوای SEO MOFU ببافید تا به خوانندگان نشان دهید که چرا بهترین گزینه برند شماست. همچنین می توانید از تماس خلاقانه برای اقدام (CTA) برای هدایت کاربران به سمت گام بعدی شراکت با تجارت خود استفاده کنید.

سئو پایین قیف

جستجوگران پایین قیف (BOFU) معمولاً با ارزش ترین هستند. این کاربرانی هستند که با نام تجاری شما آشنا شده اند ، تحقیقاتی انجام داده اند و تصمیم گرفته اند که می خواهند مستقیماً به خرید محصولات یا خدمات شما بپردازند.


اهداف محتوای SEO BOFU عبارتند از:


کلمات کلیدی معامله را هدف قرار دهید: در جایی که محتوای TOFU بر روی سوالات اساسی در مورد صنعت شما متمرکز است ، از مباحث کاملاً پر فروش اجتناب کنید ، محتوای BOFU باید برعکس باشد. کلمات کلیدی مانند "معاملات هارد دیسک" را برای جذب افرادی که آماده خرید هستند هدف قرار دهید.

تجارت خود را تبلیغ کنید: محتوای BOFU شما اساساً باید یک تبلیغ مستقیم باشد. محتوای بهینه سازی شده SEO را در مورد خدمات ، ویژگی های محصول و تبلیغات ویژه خود به اشتراک بگذارید. به کاربران بگویید چرا بهترین هستید و تبدیل آنها را برای آنها آسان کنید.

خریدهای Drive: هدف اصلی محتوای BOFU تبدیل هدایای واجد شرایط به مشتری است. مردم را به گام آخر و خرید محصولات یا خدمات خود وادار کنید. محتوای BOFU SEO برای متقاعد کردن آنها به این کار وجود دارد.

درباره خدمات SEO از WebFX بیشتر بیاموزید

آیا می خواهید در مورد ایجاد اهداف SEO برای کسب و کار خود بیشتر بدانید؟


برای دریافت نکات بیشتر درباره سئو ، خدمات SEO ما را بررسی کرده و برای ایمیل های خود ثبت نام کنید! تیم ما متشکل از بیش از 200 متخصص دائماً در تلاشند تا شما را در جریان آخرین اطلاعات صنعت قرار دهند.

https://www.webfx.com/blog/seo/goal-of-seo/

سئو چیست و سئو چگونه کار می کند؟

سلام! چگونه به اینجا رسیدید؟ شما حتماً در جستجوی چگونگی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یا موارد مرتبط با یکدیگر بوده اید. خواه از Google ، Bing ، Yahoo یا هر روش دیگری برای فرود در اینجا در این صفحه استفاده کرده باشید ، خوشحالیم که اینجا هستید.


ما همچنین بسیار خوشحالیم که به کنایه در جستجوی شما و نتایج تحویل داده شده اشاره می کنیم! مطمئناً به طور تصادفی با این صفحه روبرو نشده اید.

موتور جستجوی مورد استفاده شما به طور تصادفی این صفحه را از آسمان انتخاب نکرده و شما را به این امید ارسال نکرده است که می تواند به چگونگی بهینه سازی موتور جستجو پاسخ دهد. در واقع ، این یک الگوریتم بسیار پیچیده برای تعیین اینکه کدام یک از بیش از 21 میلیون صفحه فهرست بندی شده در موضوع SEO بهترین گزینه برای ارائه به شما است به امید پاسخگویی بهتر به سوال شما ، استفاده کرد.


موتورهای جستجو می دانند که با ارائه مداوم نتایج مناسب و با کیفیت برای سوالات جستجو ، آنها اعتماد شما را جلب می کنند و امیدوارم به تنها موتور جستجوی مورد نیاز شما تبدیل شوند. اگر می خواهید در مورد چگونگی عملکرد SEO بیشتر بدانید ، به خواندن ادامه دهید و با ما 888-601-5359 تماس بگیرید.


سئوی وب سایت من را بررسی کنید

سئو چیست و سئو چگونه کار می کند؟

اجازه دهید تشریفات را از سر راه برداریم (و به س yourال شما پاسخ دهیم).


تصویر کوچک ویدیویی ویستیا 11: 53

SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو است که یک استراتژی بازاریابی دیجیتال است که بر حضور وب سایت شما در نتایج جستجو در موتورهای جستجو مانند Google تمرکز دارد. وقتی می فهمید که SEO چگونه کار می کند ، می توانید از روشهای مختلفی برای افزایش دید خود (یا درجه بالایی که دارید) در نتایج جستجو استفاده کنید.

https://www.webfx.com/internet-marketing/how-SEO-works.html

می توانید تاکتیک های جستجوگرها را در دو سطر دسته بندی کنید:


SEO در صفحه: تمام استراتژیهای SEO در صفحه در وب سایت شما اتفاق می افتد.

سئو خارج از صفحه: تمام استراتژی های سئو خارج از صفحه در وب سایت شما اتفاق می افتد.

سئو داخلی و خارج از صفحه به منظور دوستانه تر شدن سایت شما و همچنین قابل اعتماد بودن کاربران برای کاربران و موتورهای جستجو است. وقتی خزنده های موتور جستجو می بینند وب سایت شما چقدر با آنها و کاربران دوستانه است ، احتمال رتبه بندی خوب سایت برای جستجوهای مختلف را افزایش می دهد.


به عنوان مثال ، بگویید شما دو وب سایت دارید: وب سایت A و وب سایت B.


وب سایت A پاسخگو نیست ، به این معنی که کاربران در رایانه لوحی یا تلفن های هوشمند زمان سختی را برای مرور و استفاده از سایت خواهند داشت. وب سایت B ، با این حال ، پاسخگو است ، که به معنی تجربه کاربری بهتر برای کاربران رایانه لوحی ، تلفن های هوشمند و دسک تاپ است.


دو راه

برای موتورهای جستجو ، تصمیم گیری آسان در مورد اینکه کدام وب سایت دوستانه تر است: وب سایت A


البته نحوه کار موتورهای جستجو کمی پیچیده تر از آن است. امروزه ، موتورهای جستجو از بیش از 200 فاکتور مختلف برای تولید نتایج جستجو استفاده می کنند ، به این معنی که عناصر مختلف زیادی در قرارگیری شما در نتایج جستجو تأثیر دارند.


چرا موتورهای جستجو به SEO اهمیت می دهند؟

چرا موتور جستجو اگر از آنها یا موتور جستجوی دیگری استفاده می کنید ، روی زمین اهمیت می دهد؟ بالاخره ، شما به آنها پول نمی دهید؟ درست است ، شما به آنها پول نمی دهید ... اما شخص دیگری اینگونه است! بنابراین پاسخ این سوال این است که آنها اهمیت می دهند زیرا پولشان را از طریق تبلیغات بدست می آورند.


به صفحه ای که پس از ورود به جستجوی جستجو به آن تحویل داده می شوید ، صفحه نتایج موتور جستجو (معروف به SERP) نامیده می شود. SERP آنچه را "نتایج ارگانیک" و همچنین "تبلیغات برای هر کلیک" (یا PPC) به شما معرفی می کند. نتایج ارگانیک آنهایی هستند که تحت تأثیر SEO قرار می گیرند ، در حالی که هزینه تبلیغات PPC پرداخت می شود.

برای اشغال هر موقعیت در نتایج ارگانیک ، نمی توانید به Google یا هر موتور جستجو پرداخت کنید.


با این حال ، تبلیغات موجود در صفحه نحوه درآمدزایی خود هستند. بنابراین ، هرچه نتایجی که به شما ارائه می دهند بهتر باشد ، احتمال استفاده مجدد شما و دیگران از آن موتور جستجو بیشتر است. هرچه افراد بیشتری از موتور جستجو استفاده کنند ، تبلیغات بیشتری می توانند نشان دهند و درآمد بیشتری می توانند کسب کنند. معنی دارد؟


چرا به چگونگی عملکرد SEO اهمیت می دهیم؟

شما می توانید با کلمات کلیدی هدف ، محتوا و چندرسانه ای در نتایج جستجوی گوگل ظاهر شوید

اینترنت واقعاً دنیا را در نوک انگشتان ما قرار داده است. ما تقریباً با هر کلیک تقریباً از هر اطلاعاتی که می توانیم جستجو کنیم فاصله نداریم. وقتی افراد به دنبال اطلاعات ، خدمات ، محصولات و ... هستند ، آنلاین می شوند.


لحظه ای را که فکر می کردید ، "من واقعاً باید نحوه عملکرد بهینه سازی موتور جستجو را جستجو کنم" به خاطر بسپارید.


شما دقیقاً می دانستید که چه کاری باید انجام دهید: به اینترنت راه یافتید و "چگونگی عملکرد SEO" را جستجو کردید.


بعدش چیکار کردی؟


حداقل در ابتدا بر روی یکی از اولین نتایج کلیک می کنید. اگر سایتی پیدا نکردید که انتظارات شما را برآورده کند ، احتمالاً روی دکمه برگشت کلیک کرده و صفحه را به پایین اسکرول کرده اید تا جایی که خواسته خود را پیدا کرده اید.


اگر سایت شما به درستی بهینه سازی نشده باشد ، می توان تصور کرد که شما فقط در صفحه اول نمایش داده می شوید برای جستجوی مارک تجاری خود - هرچند که به نام کسب و کار شما بستگی دارد ، حتی ممکن است چنین باشد.


این بدان معناست که افرادی که نمی دانند شما وجود دارید اما به دنبال شخصی مثل شما می گردند هرگز شما را پیدا نخواهند کرد و شما هرگز حتی فرصتی نخواهید داشت که به آنها بگویید چرا از رقابت بهتر هستید.


این درست است: بدون SEO ، شما امتیازات خود را ارائه می دهید.


خبر خوب این است که شما واقعاً کار را برای رقبای خود که SEO کار می کنند آسان می کنید. شانس این است که آنها شما را دوست دارند که جنگ نکرده اید.


بنابراین ، چه کسی اهمیت می دهد که موتورهای جستجو چگونه نتایج را ارائه می دهند؟ شما قطعاً باید!

یک توضیح فنی درباره نحوه عملکرد SEO

بنابراین اکنون می دانید که چرا موتورهای جستجو بسیار سخت کار می کنند تا نتایج خوبی به شما ارائه دهند و چرا باید به شما اهمیت بدهند ، ما می توانیم در مورد نحوه عملکرد SEO با جزئیات بیشتری صحبت کنیم.


موتورهای جستجو عنکبوت دارند - نه از نوع خزنده بلکه از نوع ربات خودکار.


این عنکبوت ها انواع اطلاعات مربوط به وب سایت شما و صفحات تشکیل دهنده سایت شما را جمع آوری می کنند. این به آنها اجازه می دهد تا به راحتی تعیین کنند که چه زمانی یک صفحه در سایت شما را به جستجوگر ارائه می دهد. آنها مواردی مانند سرعت صفحه ، برچسب های عنوان ، سیگنال های اجتماعی ، پیوند داخلی ، لینک دادن و غیره را جمع آوری می کنند.


با بیش از 200 عامل رتبه بندی که توسط گوگل در الگوریتم خود استفاده شده است ، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود ، و اقداماتی که می توان برای بهینه سازی یک وب سایت انجام داد. فاکتورهای رتبه بندی درون صفحه ای و خارج از صفحه وجود دارند که تعیین می کنند سایت شما به چه اندازه بهینه شده و در نتیجه رتبه بندی بالایی دارد.


بیش از 200 عامل رتبه بندی

عوامل موجود در صفحه دقیقاً همان چیزی هستند که به نظر می رسند: مواردی که در واقع در صفحه هستند. این شامل برچسب های عنوان ، محتوا ، سرعت سایت ، URL صفحه ، برچسب های alt تصویر ، پیوند داخلی و موارد دیگر است. در همین حال ، عوامل خارج از صفحه تقریباً کاملاً به پیوندهای سایت شما از سایتهای دیگر بستگی دارند.


مهم است که به خاطر داشته باشید که این ربات ها برنامه های رایانه ای خودکار هستند و انسان واقعی نیستند.


همانطور که تصور می کنید ، این بدان معناست که آنها محدودیت هایی دارند.


آنها نمی توانند مانند شما یا من به وب سایتی دسترسی داشته باشند زیرا در واقع وب سایت را نمی بینند: آنها کد وب سایت را می خزند. این بدان معنی است که آنها نمی توانند تصاویر یا فیلم ها را ببینند و همچنین تحت تأثیر طرح های پر زرق و برق یا کلیپ های صوتی قرار نمی گیرند.


در واقع ، آنها حتی نمی توانند محتوا را مانند ما درک کنند!

شما می دانید که SEO چگونه کار می کند ، اکنون آن را برای شما مناسب سازد!

بهینه سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجو به هیچ وجه کار غیرقابل حل نیست. اگر از نظر فنی کمی تمایل داشته باشید ، ممکن است چالش برانگیز باشد ، اما همیشه می توانید برای کمک به یک استراتژیست وب کمک کنید.


WebFX یک آژانس جستجوگرها است که سالها تجربه بهینه سازی وب سایتهای مشتری را دارد تا باعث جذابیت بیشتر آنها در موتورهای جستجو شود. خواه در SEO کاملاً جدید باشید یا بخواهید بهینه سازی خود را به سطح بالاتری برسانید ، مشتاقانه و مایل به کمک شما هستیم!


امروز با یک متخصص سئو در WebFX در تماس باشید تا در مورد چگونگی بهینه سازی وب سایت شما با یک برنامه سئو سفارشی صحبت کنیم. ما نمی توانیم صبر کنیم تا از شما بشنویم!


4 روند طراحی داخلی که باید در قرنطینه امتحان کنید

اگر در محل خود پناه گرفته اید ، ممکن است متوجه شده باشید که از دکوراسیون فعلی خود خسته شده اید. تغییر دادن چیزها نباید گران باشد ، اما برنامه ریزی لازم است. اگر آماده تزئین مجدد هستید ، نکات زیر را امتحان کنید تا دوباره عاشق خانه خود شوید.



 

Hygge یا دنج بودن

سنت دانمارکی تزئینات Hygge همه چیز در مورد دست و پا زدن و حفظ امنیت و گرم بودن در داخل است. بدون توجه به فصل ، شما می توانید فاکتور Hygge خود را با بافت تقویت کنید. یک پارچه مخملی یا پرتاب خز تقلبی را می توان روی مبل انداخت تا ظاهری سرسبز داشته باشد. شمع هایی را برای شادابی هوا می توان یافت که مانند یک آتش واقعی خل و چل می کند! فرشهای مخمل خواب دار و انبوهی از پارچه ها را برای لذت بردن از پا لخت یا لغزنده اضافه کنید.


منبع: https://redpanel3d.com/mag/kitchen-decoration/


مینیمالیسم

رسیدن به ملزومات ضروری می تواند به طرز باورنکردنی رایگان باشد. هر بار فقط یک مکان را در نظر بگیرید و با دقت مرتب کنید. همانطور که یک اتاق را فقط به آنچه دوست دارید کاهش می دهید ، در حالی که دیوارها را با رنگ کرم کمرنگ رنگ می کنید ، اجسام باقی مانده را به مرکز خود منتقل کنید. قبل از اینکه وسایل باقی مانده خود را در جای خود قرار دهید ، براکت های شناور و قفسه های چوبی ساده را فقط با وسایل تزئینی که برای شما معنی دارند اضافه کنید.


4 روند طراحی داخلی که باید در قرنطینه امتحان کنید


عکس از طریق Houzz



 

بیشتر بیشتر است

همه روندهای طراحی روز خود را دارند و اگر شما به سمت مینیمالیسم نباشید ، ممکن است با رنگ های روشن که به شما اجازه می دهد دارایی خود را جشن بگیرید ، شاد شوید. حداکثر گرایی بیش از حد یا بهم ریختگی به عنوان یک ویژگی مثبت در طراحی نیست. این در مورد جشن گرفتن آنچه شما دوست دارید است. به جای اینکه همه چیز را با رنگ خنثی رنگ کنید ، یک دیوار لهجه قوی به رنگ پررنگ مانند گل مایل به قرمز یا سرمه ای اضافه کنید. از یک رنگ چوبی برای جمع کردن فضا استفاده کنید و ببینید که چگونه آن گیلاس براق یا افرا کم رنگ در برابر لهجه انتخابی شما ظاهر می شود.


4 روند طراحی داخلی که باید در قرنطینه امتحان کنید


عکس توسط Board & Vellum


شیک خانه مزرعه

اگر پناه بردن در محل ، شما را به جدا شدن از شلوغی موجود سابق ترغیب کرده است ، ممکن است آرزوی سبک ساده تر ، روستایی را داشته باشید. افزودن گلدان به هر اتاق و رنگ آمیزی یا رنگ آمیزی آن با درزگیر کم براق که باعث می شود لبه های خشن نشان داده شود ، شروع بسیار خوبی است. خانه شما برای زیبا بودن نباید عالی باشد و سبک کشور در تزئینات کاملاً بی نقص را در بر می گیرد.


4 روند طراحی داخلی که باید در قرنطینه امتحان کنید


عکس توسط Gina McMurtrey Interiors LLC


بسیاری از اوقات ، انزوا به ما فرصت تفکر می دهد. اگر پناه بردن در محل ، شما را مجبور کرده است که واقعاً در مورد خانه خود آنچه را دوست دارید و شاید دوست ندارید ، مطالعه کنید ، اکنون زمان آن است که بر آنچه بیشترین راحتی و لذت را برای شما فراهم می کند تمرکز کنید.

https://beautyharmonylife.com/4-interior-design-trends-to-try-during-quarantine/