خبرگزاری مشهد

خبرگزاری مشهد

خبرگزاری مشهد

خبرگزاری مشهد

بهترین اسامی برای برند چیست؟

چگونه یک نام تجاری خوب انتخاب کنیم و بهترین اسامی برای برند چیست؟

چگونه نام تجاری ایجاد کنیم؟ این مارک های برتر و نحوه قرار گرفتن آنها در شش دسته نام را بررسی کنید. مراحل گام به گام مرا برای نامگذاری یک برند دنبال کنید.

PS همچنین چارچوب نامگذاری نام تجاری جدیدی را که در سال 2021 به روز شده است نیز بررسی کنید.

روند نامگذاری نام تجاری:

مرحله 1 - نوع نام را انتخاب کنید

پس از بنیانگذار

توصیفی

ساختگی

استعاره

مخفف

کلمه واقعی

مرحله 2 - چه می خواهید بگویید؟

مرحله 3 - آیا نام موجود است؟

شش نوع نام تجاری

زمان شروع فرآیند نامگذاری

شما در حال راه اندازی مشاغل جدید هستید و به یک نام ، آرم و وب سایت نیاز دارید.

شما محصول جدیدی تولید کرده اید و دیروز به نام و نشان نیاز دارد.نام شما دیگر با کسانی که هستید و مشاغلی که در آنها هستید سازگار نیست.شما باید نام خود را به دلیل تعارض مارک تجاری تغییر دهید.نام شما در بازارهای جدیدی که خدمت می کنیم معنای منفی دارد.نام شما مشتریان را گمراه می کند.شما ادغام شدید.شما می توانید دلایل زیادی داشته باشید که باعث شروع روند نامگذاری می شود ، اما همه اینها اساساً به دو گزینه مربوط می شود:

شما کار جدیدی را شروع می کنید که به یک نام نیاز دارد

یا نام شرکت خود را تغییر دهید

اگر در حال کار روی یک پروژه نام تجاری هستید ، ابتدا باید با توسعه استراتژی نام تجاری خود شروع کنید.

کاربرگ نام تجاری

اسم کوچک شما

آدرس ایمیل شما

نام جدید شما باید با چشم انداز ، ماموریت ، ارزش ها و سایر عناصر استراتژی شما همسو باشد.

همچنین ابزارهایی مانند تولید کننده نام تجاری Shopify را که می تواند ایده هایی برای شروع به شما ارائه دهد ، بررسی کنید.

با شنیدنش می فهمم

این احتمالاً بزرگترین افسانه در مورد نامگذاری است.مردم اغلب نشان می دهند که پس از یک بار شنیدن نام ، قادر به تصمیم گیری خواهند بود ، که بندرت درست است.در واقع بهترین اسامی برای برند چیست؟ نام های خوب یک استراتژی هستند و باید مورد بررسی ، آزمایش ، فروش و اثبات قرار گیرند.بنابراین خواه نام یک شرکت ، خدمات یا محصول جدید باشید - قوانین همیشه یکسان هستند.

نام شما داستان برند شماست

برای به دست آوردن نام مناسب ، ابتدا باید داستان خود را درست کنید - داستانی که در بهترین برند شما ظاهر می شود.

نام تجاری شما داستان شما است که به کوتاهترین شکل تقطیر می شود.

نامگذاری فقط یکی از عناصر بسیار قدرتمند عناصری است که یک مارک تجاری برای بیان داستان خود در اختیار دارد.نام تجاری شما بیشترین استفاده را دارد ، همه جا است ، به این معنی که بیشترین ارزش یک مارک را در خود نگه می دارد.این نام روز به روز ، در مکالمات ، ایمیل ها ، پست های صوتی ، وب سایت ها ، روی محصول ، کارت های بازرگانی و ارائه ها - در همه جا منتقل می شود.

نامگذاری یک فرایند سختگیرانه و کامل است.

نامگذاری نام تجاری را بیاموزید

نامگذاری نام تجاری را بیاموزید - راهنمای نامگذاری من را بررسی کنید

پیش از یافتن نامی که از نظر قانونی در دسترس باشد و کار کند ، مرتباً صدها نام بررسی می شود. همچنین لازم به یادآوری است که گرچه روند ایجاد و انتخاب نام بسیار حیاتی است ، اما وقتی نام از آن خارج شد ، معنای کلمه خود براساس تجربه افراد با نام تجاری تکامل می یابد. و یک نام عالی نمی تواند یک تجربه بد را برطرف کند ، اما یک تجربه بد می تواند یک نام عالی را از بین ببرد. بنابراین اگر فقط یک تجربه بد را تغییر نام داده اید ، زیرا فقط می خواهید تازه را شروع کنید اما در واقع چیز دیگری تغییر نکرده اید - این یک هشدار برای شما است.

نامگذاری هرگز در نگاه اول عشق نیست

مردم به ندرت یک اسم را به دلیل معنای فنی یا ساختار آن یا شایستگی های زبانی آن دوست دارند.

در عوض ، این به دلیل ارتباط معناداری است که آنها با کل تجربه نام تجاری دارند.

اگر تجربه نام تجاری نامناسب باشد ، نام اصلی این تجربیات - و احتمالاً سایر موارد - بد است.

اگر عالی باشد ، نام دسته همه چیزهایی است که در مورد مارک جالب است و دلیل استفاده مردم از آن ، یادآوری آن ، تکرار آن ، توصیه آن.

و به همین دلیل است که سفر نامگذاری باید انجام شود: تصمیم گیری درباره اینکه چگونه کل داستان مارک تجاری خود را در یک کلمه تعریف می کنید.

چرا نامگذاری آسان نیست؟

از امروز حدود 400 میلیون شرکت در جهان وجود دارد که برابر با 400 میلیون نام تجاری است.برخی از مارک های تجاری به بزرگی اپل ، نایک و کوکاکولا ، برخی دیگر به اندازه تجارت آنلاین یک نفر (مانند خودم).با وجود بسیاری از مارک های تجاری ، ایجاد و یافتن یک نام تجاری واقعا منحصر به فرد بسیار دشوار است.

چگونه اسمی را پیدا می کنید که در دسترس باشد؟

نام بردن از تجارت خود یکی از اولین مراحل در فرآیند برندسازی است - البته قبل از شروع مراحل طراحی آرم ، باید ابتدا نامی را انتخاب کنید.

چه چیزی باعث ایجاد یک نام تجاری خوب می شود

چگونه تفاوت بین یک اسم خوب و یک اسم بد را تشخیص می دهید؟

نام مناسب باید بی انتها ، خستگی ناپذیر ، گفتن و یادآوری آسان باشد.

چگونه اسمی را پیدا می کنید که توجه مردم را به خود جلب کند؟

یک نام عالی مخفف چیزی است و گسترش نام تجاری را تسهیل می کند. صدای آن ریتم دارد و در متن ایمیل و آرم عالی به نظر می رسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد