خبرگزاری مشهد

خبرگزاری مشهد

خبرگزاری مشهد

خبرگزاری مشهد

ماموگرافی چیست؟

ماموگرافی سه بعدی

ماموگرافی سه بعدی که به آن توموسنتز دیجیتال پستان (DBT) ، توموسنتز و تصویربرداری سه بعدی پستان نیز گفته می شود ، یک فناوری ماموگرافی است که با استفاده از اشعه ایکس تصویر سه بعدی از پستان ایجاد می کند. وقتی علاوه بر ماموگرافی معمول استفاده شود ، آزمایشات مثبت تری به بار می آورد. [34] اثربخشی هزینه از سال 2016 مشخص نیست. [35] نگرانی دیگر این است که قرار گرفتن در معرض تابش را بیش از دو برابر افزایش می دهد

دیجیتال

ماموگرافی دیجیتال نوعی تخصصی از ماموگرافی است که از گیرنده های دیجیتال و کامپیوتر به جای فیلم اشعه ایکس برای کمک به بررسی بافت پستان برای سرطان پستان استفاده می کند. [27] سیگنال های الکتریکی را می توان در صفحه های رایانه خواند ، این امر باعث می شود تصاویر بیشتر دستکاری شوند تا رادیولوژیست ها بتوانند نتایج را با وضوح بیشتری مشاهده کنند. فیلد "(FFDM) برای غربالگری. [27]


از ماموگرافی دیجیتال نیز در نمونه برداری استریوتاکتیک استفاده می شود. نمونه برداری از پستان نیز ممکن است با استفاده از روش متفاوتی مانند سونوگرافی یا تصویربرداری تشدید مغناطیسی (MRI) انجام شود.


در حالی که رادیولوژیست ها [30] امیدوار بودند که پیشرفت چشمگیرتری داشته باشد ، اثربخشی ماموگرافی دیجیتال قابل مقایسه با روش های اشعه ایکس سنتی در سال 2004 بود ، اگرچه ممکن است با استفاده از این روش اشعه کاهش یابد و ممکن است منجر به آزمایش مجدد شود. [27] به طور خاص ، برای زنان پس از یائسگی ، که بیش از سه چهارم زنان مبتلا به سرطان پستان را نشان می دهند ، عملکرد بهتری نسبت به فیلم ندارد. [31] گروه ویژه خدمات پیشگیری ایالات متحده به این نتیجه رسید که شواهد کافی برای توصیه به یا در برابر ماموگرافی دیجیتال وجود ندارد.


ماموگرافی دیجیتال اسپین آف ناسا است و از فناوری توسعه یافته برای تلسکوپ فضایی هابل استفاده می کند. [33] از سال 2007 ، حدود 8 درصد از مراکز غربالگری آمریکا از ماموگرافی دیجیتال استفاده می کردند. در سراسر جهان ، سیستم های Fujifilm Corporation بیشترین استفاده را دارند. [نیاز به منبع] در ایالات متحده ، واحد تصویربرداری دیجیتال GE معمولاً 300000 تا 500000 دلار آمریکا هزینه دارد ، که بسیار بیشتر از سیستم های تصویربرداری مبتنی بر فیلم است. [31] با شروع رقابت جنرال الکتریک با سیستمهای ارزان قیمت فوجی ، ممکن است هزینه ها کاهش یابد. [31]


در طی این روش ، پستان با استفاده از یک واحد ماموگرافی اختصاصی فشرده می شود. فشرده سازی صفحه موازی با کاهش ضخامت بافتی که اشعه ایکس باید در آن نفوذ کند ، کاهش میزان تابش پراکنده (پراکندگی کیفیت تصویر را کاهش می دهد) ، کاهش دوز تابش مورد نیاز و نگه داشتن ضخامت بافت پستان ، باعث افزایش کیفیت تصویر می شود سینه هنوز (جلوگیری از تاری حرکت). در ماموگرافی غربالگری ، هر دو نمای سر به پا (craniocaudal ، CC) و نمای زاویه دار جانبی (mediolateral oblique، MLO) از پستان گرفته می شود. ماموگرافی تشخیصی ممکن است شامل این دیدگاهها و دیدگاههای دیگر باشد ، از جمله نماهای بزرگنمایی شده با هندسی و فشرده سازی نقطه ای از منطقه خاص. دئودورانت ، پودر تالک یا لوسیون ممکن است در اشعه X به عنوان لکه های کلسیم دیده شود ، بنابراین زنان از استفاده از آنها در روز معاینه منصرف می شوند. دو نوع مطالعه ماموگرافی وجود دارد: ماموگرافی غربالگری و ماموگرافی تشخیصی. ماموگرافی های غربالگری ، متشکل از چهار تصویر استاندارد اشعه ایکس ، سالانه بر روی بیمارانی انجام می شود که هیچ علامتی ندارند. ماموگرافی تشخیصی برای بیماران با علائم پستان ، تغییر یا یافته های غیرطبیعی مشاهده می شود که در ماموگرافی غربالگری آنها دیده می شود. ماموگرافی تشخیصی همچنین در بیماران با کاشت پستان ، کاهش پستان و بیمارانی که سابقه شخصی و / یا خانوادگی سرطان پستان دارند انجام می شود.


تا چند سال پیش ، ماموگرافی به طور معمول با کاست های فیلم روی صفحه انجام می شد. امروزه ، ماموگرافی در حال گذار به ردیاب های دیجیتال است که به ماموگرافی دیجیتال یا ماموگرافی دیجیتال کامل (FFDM) معروف است. اولین سیستم FFDM در سال 2000 توسط FDA در ایالات متحده تأیید شد. این پیشرفت چند سال دیرتر از رادیولوژی عمومی اتفاق می افتد. این ناشی از چندین عامل است:


نیاز به وضوح مکانی بالاتر از ماموگرافی

هزینه تجهیزات به طور قابل توجهی افزایش یافته است

نگرانی FDA توسط تجهیزات ماموگرافی دیجیتال نشان می دهد که حداقل به اندازه ماموگرافی با صفحه نمایش در تشخیص سرطان های پستان بدون افزایش دوز یا تعداد زنان فراخوانده شده برای ارزیابی بیشتر ، خوب است.

از اول مارس 2010 ، 62٪ امکانات در ایالات متحده و سرزمین های آن حداقل دارای یک واحد FFDM است. [21] (FDA شامل واحدهای رادیوگرافی محاسباتی در این شکل است. [22])

ماموگرافی چیست؟

ماموگرافی یا توسط یک (تک خواندن) یا دو (دو خواندن) متخصص آموزش دیده بررسی می شود: [23] این خوانندگان فیلم به طور کلی رادیولوژیست هستند ، اما ممکن است رادیوگرافی ، رادیوتراپیست یا کلینیک سینه (پزشکان غیر رادیولوژیست متخصص در بیماری پستان) باشند. ). [24] خواندن مضاعف ، که یک روش معمول در انگلستان است ، اما در ایالات متحده کمتر است ، به طور قابل توجهی حساسیت و ویژگی روش را بهبود می بخشد. [23] سیستم های پشتیبانی از تصمیم گیری بالینی ممکن است با ماموگرافی دیجیتال (یا تصاویر دیجیتالی از ماموگرافی آنالوگ [25]) استفاده شود ، اما مطالعات نشان می دهد که این روش ها به طور قابل توجهی بهبود نمی بخشد

فیبروآدنوم چیست

مانند تمام اشعه ایکس ، در ماموگرافی ها از دوزهای اشعه یونیزان برای ایجاد تصاویر استفاده می شود. سپس این تصاویر برای یافته های غیر طبیعی مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند. معمولاً استفاده از اشعه ایکس با انرژی پایین تر ، به طور معمول Mo (انرژی اشعه ایکس پوسته K 17.5 و 19.6 keV) و Rh (20.2 و 22.7 keV) نسبت به آنهایی که برای رادیوگرافی استخوان ها استفاده می شود ، استفاده می شود. سونوگرافی ، داکتوگرافی ، ماموگرافی انتشار پوزیترون (PEM) و تصویربرداری تشدید مغناطیسی (MRI) از ملحقات ماموگرافی هستند. سونوگرافی معمولاً برای ارزیابی بیشتر توده های یافت شده در ماموگرافی یا توده های قابل لمس که در ماموگرافی دیده نمی شوند ، استفاده می شود. در مواردی که ماموگرافی غیر تشخیصی است هنوز از داکتوگرام برای ارزیابی ترشحات خونین نوک پستان استفاده می شود. MRI می تواند برای ارزیابی بیشتر یافته های سوال برانگیز و همچنین برای غربالگری ارزیابی قبل از جراحی در بیماران مبتلا به سرطان پستان مفید باشد ، به منظور شناسایی ضایعات اضافی که ممکن است رویه جراحی را تغییر دهد ، به عنوان مثال از لامپکتومی محافظ پستان به ماستکتومی . سایر اقدامات مورد بررسی شامل توموسنتز است.
به عنوان یک روش پزشکی که باعث تشعشعات یونیزان می شود ، می توان منشا of ماموگرافی را در کشف اشعه ایکس توسط ویلهلم رونگن در سال 1895 جستجو کرد.

در سال 1913 ، جراح آلمانی آلبرت سالومون یک مطالعه ماموگرافی بر روی 3000 ماستکتومی انجام داد ، که با مقایسه بخصوص اشعه ایکس پستانها با بافت واقعی برداشته شده ، میکرواسکلایساسیون را مشاهده می کند. [11] [12] با این کار ، او توانست تفاوتی را که در تصویر اشعه ایکس بین تومورهای سرطانی و غیر سرطانی در پستان دیده می شود ، ایجاد کند. [12] ماموگرافی های سالومون اطلاعات قابل توجهی در مورد گسترش تومورها و مرزهای آنها ارائه می دهند. [13]
در سال 1930 ، استفورد ال وارن ، پزشک و رادیولوژیست آمریکایی ، "یک مطالعه Roentgenologic از پستان" [14] مطالعه ای را منتشر کرد که در آن وی تصاویر اشعه ایکس استریوسکوپی را برای پیگیری تغییرات در بافت پستان در نتیجه بارداری و ورم پستان تولید کرد. [15] ] [16] در 119 زن که بعداً تحت عمل جراحی قرار گرفتند ، او از 54 مورد 54 مورد را به درستی سرطان پستان را پیدا کرد

سونوگرافی سینه

چه تفاوتی بین سوزش معده منظم و ریفلاکس ریفلاکس وجود دارد؟

ریفلاکس اسید CONWAY MEDICAL CENTER بدون دارو ، علائم GERD ، GERD از بین نخواهد رفت ، GERD چیست؟


شما احساس را می دانید.


شاید شما غوغا کردید و تصمیم گرفتید برای شام پیتزا بخورید. شاید شما در کنار وعده غذایی خود از یک لیوان شراب قرمز لذت می برید. شاید در حال رفع کافئین روزانه خود بودید.


سپس شروع می شود - سوزش در سینه ، توده در گلو و درد ریفلاکس اسید که بدون دارو برطرف نخواهد شد.


سوزش معده مزمن که علی رغم ایجاد چندین Tums یا Rolaids برطرف نشود ، می تواند نشان دهنده ابتلا به GERD باشد.


GERD چیست؟

این چهار حرف مخفف بیماری ریفلاکس معده است - ما می دانیم که این یک دهان است. این اتفاق می افتد زمانی که اسید معده شما دوباره به گلو می رود.


به عنوان بدترین سوزش معده که تاکنون داشته اید فکر کنید.


در صورت عدم درمان ، می تواند منجر به سرطان مری شود. مری یک لوله طولانی است که غذا از گلو به معده منتقل می شود.


چه تفاوتی بین سوزش معده و ریفلاکس معمولی وجود دارد؟

هر کس هر از گاهی دچار دل درد می شود. هیچ چیز غیر عادی در آن وجود ندارد به طور کلی ، مصرف آنتی اسید کمک می کند. با این حال ، اگر بیش از سه بار در هفته Tums را ظاهر می کنید ، وقت آن است که با پزشک خود صحبت کنید.


تعریف فنی ریفلاکس ریفلاکس اسید خفیف است که دو بار در هفته اتفاق می افتد یا ریفلاکس اسید متوسط ​​تا شدید که هفته ای یک بار اتفاق می افتد. وقتی داروهای بدون نسخه در دل درد دل دردناک ایجاد نکنند ، احتمالاً به ریفلاکس ریفلاکس مبتلا هستید.


علائم GERD چیست؟

بدیهی است که سوزش سر دل علائم اصلی است و به طور کلی در شب بدتر است. آیا مطمئن نیستید که به GERD مبتلا هستید؟ س yourselfالات زیر را از خود بپرسید:


آیا دل درد من خوابیدن را مشکل می کند؟

آیا من مشکل بلع دارم؟

آیا بعضی اوقات غذا یا مایع ترش را تف می کنم؟

آیا احساس می کنم در گلوی من یک توده وجود دارد؟

آیا سرفه مزمن یا حنجره همراه با دل درد داشته ام؟

آیا درد قفسه سینه دارم؟


ما می خواهیم یک دقیقه وقت بگذاریم تا یکی از این علائم را شرح دهیم: درد قفسه سینه. اگر درد قفسه سینه دارید ، همیشه باید فوراً به مراقبت پزشکی بپردازید ، به خصوص اگر همراه با درد فک ، تنگی نفس یا درد دست باشد اینها می تواند نشانه هایی از حمله قلبی باشد.


چگونه GERD تشخیص داده می شود؟

غالباً ، پزشک می تواند با ارزیابی دقیق علائم ، به شما ریفلاکس ریفلاکس (GERD) بگوید. همچنین در صورت داشتن یک دفترچه غذا و داشتن مشکل در سوزش سر دل ، به پزشک کمک می کند.


گاهی اوقات ، تشخیص باید با انجام آندوسکوپی فوقانی ، آزمایش پروب pH یا آزمایش با استفاده از کپسول براوو تأیید شود. تعادل pH میزان اسید در گلو را به پزشک اطلاع می دهد.


در آندوسکوپی فوقانی چه اتفاقی می افتد؟


در طی این روش ، آندوسکوپ - یک لوله نازک با نور و دوربین - در گلوی شما پایین است تا هرگونه التهاب گلو را تشخیص دهد. نگران نباشید: در حالی که ممکن است هنگام عبور از گلو احساس فشار کنید اما نباید دردی احساس کنید.


در طول آزمایش پروب pH چه اتفاقی می افتد؟


آزمایش پروب pH میزان اسید معده را که در گلو می آید اندازه گیری می کند. سپس این اطلاعات به یک کامپیوتر کوچک منتقل می شود که به طور معمول دور کمر شما پوشیده می شود.


کپسول براوو چیست؟


این شگفتی پزشکی است که به نظر می رسد چیزی خارج از یک فیلم علمی تخیلی باشد. در طی آندوسکوپی ، یک کپسول کوچک ، به اندازه یک درپوش ژل ، روی دیواره مری شما قرار می گیرد. از فرکانس های رادیویی برای ارسال اندازه گیری pH به یک گیرنده استفاده می کند. اندازه گیرنده به اندازه یک پیجر است.


سپس این اطلاعات توسط تیم مراقبت های بهداشتی شما تجزیه و تحلیل می شود. همچنین از شما خواسته می شود که هر روز و چه وقت می خورید ، یک روزانه نگه دارید.


GERD چگونه درمان می شود؟

خوشبختانه ، برخی از تغییرات اساسی در سبک زندگی می توانند علائم GERD شما را تسکین دهند. این شامل:


کاهش وزن

پوشیدن لباسهای گشاد در اطراف شکم

بعد از صرف غذا حداقل سه ساعت در حالت ایستاده بمانید

هنگام غذا خوردن از خوابیدن و خوابیدن خودداری کنید

بالا بردن سر تخت

ترک سیگار ، اگر سیگار می کشید

پرهیز از خوردن غذاهایی که باعث GERD می شوند

اگر این موارد موفقیت آمیز نباشد ، پزشک می تواند برای کمک به شما داروهای تجویز شده را تجویز کند.


با این حال ، گاهی اوقات این تغییر سبک زندگی و دارو کافی نیست. در این موارد ممکن است نیاز به جراحی باشد.


جراحی GERD


رایج ترین جراحی برای درمان GERD شامل استفاده از لاپاراسکوپ است که یک لوله کوچک و نازک است که با یک دوربین فیلمبرداری کوچک مجهز شده است. در طی این روش ، قسمت بالای معده شما به اطراف مری دوخته می شود. معنی این امر این است که برای کاهش ریفلاکس فشار وارد می شود.


این روش را فوندوپلیکشن می نامند. معمولاً با بیهوشی عمومی در بیمارستان انجام می شود. بسته به شرایط فردی ، می توانید در طی دو هفته به فعالیت های عادی خود برگردید.


جراحی های دیگری نیز وجود دارد که شامل تکنیک های آندوسکوپی است. این بدان معنی است که مراحل با استفاده از آندوسکوپ ، که یک لوله نازک ، کوچک و قابل انعطاف است ، به پایان می رسد. همه آنها شامل سفت شدن اسفنکتر مری است - این گروه از ماهیچه هایی است که مری شما با معده شما روبرو می شود.

بیشتر بخوانید: سونوگرافی سینه

مرکز آندوسکوپی در مرکز پزشکی Conway پیشگام در درمان GERD است

مرکز آندوسکوپی ما برتر است

سونوگرافی سینه

چه تفاوتی بین سوزش معده منظم و ریفلاکس ریفلاکس وجود دارد؟

ریفلاکس اسید CONWAY MEDICAL CENTER بدون دارو ، علائم GERD ، GERD از بین نخواهد رفت ، GERD چیست؟


شما احساس را می دانید.


شاید شما غوغا کردید و تصمیم گرفتید برای شام پیتزا بخورید. شاید شما در کنار وعده غذایی خود از یک لیوان شراب قرمز لذت می برید. شاید در حال رفع کافئین روزانه خود بودید.


سپس شروع می شود - سوزش در سینه ، توده در گلو و درد ریفلاکس اسید که بدون دارو برطرف نخواهد شد.


سوزش معده مزمن که علی رغم ایجاد چندین Tums یا Rolaids برطرف نشود ، می تواند نشان دهنده ابتلا به GERD باشد.


GERD چیست؟

این چهار حرف مخفف بیماری ریفلاکس معده است - ما می دانیم که این یک دهان است. این اتفاق می افتد زمانی که اسید معده شما دوباره به گلو می رود.


به عنوان بدترین سوزش معده که تاکنون داشته اید فکر کنید.


در صورت عدم درمان ، می تواند منجر به سرطان مری شود. مری یک لوله طولانی است که غذا از گلو به معده منتقل می شود.


چه تفاوتی بین سوزش معده و ریفلاکس معمولی وجود دارد؟

هر کس هر از گاهی دچار دل درد می شود. هیچ چیز غیر عادی در آن وجود ندارد به طور کلی ، مصرف آنتی اسید کمک می کند. با این حال ، اگر بیش از سه بار در هفته Tums را ظاهر می کنید ، وقت آن است که با پزشک خود صحبت کنید.


تعریف فنی ریفلاکس ریفلاکس اسید خفیف است که دو بار در هفته اتفاق می افتد یا ریفلاکس اسید متوسط ​​تا شدید که هفته ای یک بار اتفاق می افتد. وقتی داروهای بدون نسخه در دل درد دل دردناک ایجاد نکنند ، احتمالاً به ریفلاکس ریفلاکس مبتلا هستید.


علائم GERD چیست؟

بدیهی است که سوزش سر دل علائم اصلی است و به طور کلی در شب بدتر است. آیا مطمئن نیستید که به GERD مبتلا هستید؟ س yourselfالات زیر را از خود بپرسید:


آیا دل درد من خوابیدن را مشکل می کند؟

آیا من مشکل بلع دارم؟

آیا بعضی اوقات غذا یا مایع ترش را تف می کنم؟

آیا احساس می کنم در گلوی من یک توده وجود دارد؟

آیا سرفه مزمن یا حنجره همراه با دل درد داشته ام؟

آیا درد قفسه سینه دارم؟


ما می خواهیم یک دقیقه وقت بگذاریم تا یکی از این علائم را شرح دهیم: درد قفسه سینه. اگر درد قفسه سینه دارید ، همیشه باید فوراً به مراقبت پزشکی بپردازید ، به خصوص اگر همراه با درد فک ، تنگی نفس یا درد دست باشد اینها می تواند نشانه هایی از حمله قلبی باشد.


چگونه GERD تشخیص داده می شود؟

غالباً ، پزشک می تواند با ارزیابی دقیق علائم ، به شما ریفلاکس ریفلاکس (GERD) بگوید. همچنین در صورت داشتن یک دفترچه غذا و داشتن مشکل در سوزش سر دل ، به پزشک کمک می کند.


گاهی اوقات ، تشخیص باید با انجام آندوسکوپی فوقانی ، آزمایش پروب pH یا آزمایش با استفاده از کپسول براوو تأیید شود. تعادل pH میزان اسید در گلو را به پزشک اطلاع می دهد.


در آندوسکوپی فوقانی چه اتفاقی می افتد؟


در طی این روش ، آندوسکوپ - یک لوله نازک با نور و دوربین - در گلوی شما پایین است تا هرگونه التهاب گلو را تشخیص دهد. نگران نباشید: در حالی که ممکن است هنگام عبور از گلو احساس فشار کنید اما نباید دردی احساس کنید.


در طول آزمایش پروب pH چه اتفاقی می افتد؟


آزمایش پروب pH میزان اسید معده را که در گلو می آید اندازه گیری می کند. سپس این اطلاعات به یک کامپیوتر کوچک منتقل می شود که به طور معمول دور کمر شما پوشیده می شود.


کپسول براوو چیست؟


این شگفتی پزشکی است که به نظر می رسد چیزی خارج از یک فیلم علمی تخیلی باشد. در طی آندوسکوپی ، یک کپسول کوچک ، به اندازه یک درپوش ژل ، روی دیواره مری شما قرار می گیرد. از فرکانس های رادیویی برای ارسال اندازه گیری pH به یک گیرنده استفاده می کند. اندازه گیرنده به اندازه یک پیجر است.


سپس این اطلاعات توسط تیم مراقبت های بهداشتی شما تجزیه و تحلیل می شود. همچنین از شما خواسته می شود که هر روز و چه وقت می خورید ، یک روزانه نگه دارید.


GERD چگونه درمان می شود؟

خوشبختانه ، برخی از تغییرات اساسی در سبک زندگی می توانند علائم GERD شما را تسکین دهند. این شامل:


کاهش وزن

پوشیدن لباسهای گشاد در اطراف شکم

بعد از صرف غذا حداقل سه ساعت در حالت ایستاده بمانید

هنگام غذا خوردن از خوابیدن و خوابیدن خودداری کنید

بالا بردن سر تخت

ترک سیگار ، اگر سیگار می کشید

پرهیز از خوردن غذاهایی که باعث GERD می شوند

اگر این موارد موفقیت آمیز نباشد ، پزشک می تواند برای کمک به شما داروهای تجویز شده را تجویز کند.


با این حال ، گاهی اوقات این تغییر سبک زندگی و دارو کافی نیست. در این موارد ممکن است نیاز به جراحی باشد.


جراحی GERD


رایج ترین جراحی برای درمان GERD شامل استفاده از لاپاراسکوپ است که یک لوله کوچک و نازک است که با یک دوربین فیلمبرداری کوچک مجهز شده است. در طی این روش ، قسمت بالای معده شما به اطراف مری دوخته می شود. معنی این امر این است که برای کاهش ریفلاکس فشار وارد می شود.


این روش را فوندوپلیکشن می نامند. معمولاً با بیهوشی عمومی در بیمارستان انجام می شود. بسته به شرایط فردی ، می توانید در طی دو هفته به فعالیت های عادی خود برگردید.


جراحی های دیگری نیز وجود دارد که شامل تکنیک های آندوسکوپی است. این بدان معنی است که مراحل با استفاده از آندوسکوپ ، که یک لوله نازک ، کوچک و قابل انعطاف است ، به پایان می رسد. همه آنها شامل سفت شدن اسفنکتر مری است - این گروه از ماهیچه هایی است که مری شما با معده شما روبرو می شود.

بیشتر بخوانید: سونوگرافی سینه

مرکز آندوسکوپی در مرکز پزشکی Conway پیشگام در درمان GERD است

مرکز آندوسکوپی ما برتر است

ماموگرافی چیست؟

با توجه به جراحی کاهش وزن؟ ابتدا این را بخوانید
کاهش وزن CONWAYADMIN

جراحی کاهش وزن زندگی را دگرگون می کند و آن را نجات می دهد.

این جراحی با تغییر اندازه معده به هزاران آمریکایی کمک کرده است. این آمریکایی ها نتوانسته اند از طریق رژیم غذایی و ورزش به اهداف کاهش وزن خود برسند. در نتیجه ، به طور چشمگیری خطرات ناشی از بیماری هایی مانند فشار خون بالا ، کلسترول بالا و دیابت را کاهش می دهد. این بیماری ها در کسانی که چاق هستند شایع است.

طبق انجمن جراحی متابولیک و چاقی در آمریکا ، هر ساله بیش از 200000 روش چاقی (کاهش وزن) انجام می شود. اما علی رغم محبوبیت آن ، کمتر از 2 درصد از افرادی که واجد شرایط بودند ، جراحی چاقی کردند.

این بدان معنی است که بسیاری از کسانی که می توانند از این روش بهره مند شوند ، این روش را دریافت نمی کنند - آیا شما یکی از آنها هستید؟

مطمئن هستیم که در مورد جراحی س questionsالات زیادی دارید. این یک تصمیم مهم است و داشتن اطلاعات لازم به شما حیاتی است. ما لیستی مختصر از چند جنبه مهم را که باید قبل از جراحی کاهش وزن در نظر داشته باشید ، تهیه کرده ایم. این شامل انواع مختلفی از جراحی و معیارهایی است که باید برای احراز صلاحیت داشته باشید.

آیا جراحی کاهش وزن برای من مناسب است؟
این یک تصمیم مهم است که نباید آن را سبک بگیرید. بنابراین ، هنگامی که از خود می پرسید آیا جراحی کاهش وزن گزینه مناسبی برای شماست ، موارد زیر را در نظر بگیرید:

قبل از واجد شرایط بودن در این روش ، باید معیارهای خاصی را داشته باشید. این معیارها عبارتند از:
ناتوانی در کاهش وزن علی رغم رژیم و ورزش.
100 پوند یا بیشتر از وزن بدن.
داشتن BMI (شاخص توده بدنی) 40 یا بیشتر یا داشتن BMI 35 و وضعیت سلامتی جدی مرتبط با چاقی ، مانند دیابت.
 شما باید قبل و بعد از جراحی کاهش وزن به یک برنامه غذایی دقیق پایبند باشید. این کمک می کند تا موفقیت شما را تضمین کند.
احتمالاً قبل از جراحی شما ملزم به شروع یا ادامه یک برنامه ورزشی خواهید بود.
بعد از جراحی که انجام این کار ایمن است ، از سرگیری یک برنامه ورزشی - تحت نظر پزشک - مهم است.
پس از جراحی باید یک برنامه پشتیبانی داشته باشید. این ممکن است به معنای شرکت در یک گروه پشتیبانی از دست دادن وزن جراحی ، ملاقات با تیم مراقبت های بهداشتی یا داشتن دوستان و خانواده برای کمک به شما در هنگام بهبودی از این روش باشد.
ما در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد صلاحیت یا عدم صلاحیت ، شما را تشویق می کنیم که با تیم مراقبت های بهداشتی کاهش وزن جراحی ما صحبت کنید.
متوجه شوید که جراحی کاهش وزن یک "راه حل آسان" نیست. این روش جنبه های زندگی روزمره شما را دگرگون می کند و مستلزم آن است که دستورات پزشک خود را با دقت دنبال کنید.
آیا انواع مختلفی از جراحی های کاهش وزن وجود دارد؟
بله وجود دارد جراحی ها به تکنیکی که برای کاهش اندازه معده استفاده می شود بستگی دارد.

ما جراحی بای پس معده و روش های گاسترکتومی آستین را انجام می دهیم.

جراحی بای پس معده

در طی جراحی بای پس معده ، یک کیسه کوچک معده - به اندازه تقریباً یک تا دو اونس - ایجاد می شود. این بخش هایی را که بدن شما می تواند هضم کند به طرز چشمگیری کاهش می دهد. سپس بخشی از روده کوچک را به کیسه وصل می کنیم. این غذا را قادر می سازد از قسمت زیرین معده و قسمت های روده کوچک عبور کند.

آستین عمودی گاسترکتومی

در طی این روش ، ما بیشتر انحنای معده را برداشته و یک آستین نازک تقریباً به اندازه یک موز ایجاد می کنیم. مانند بای پس معده ، این میزان غذایی را که معده شما می تواند پردازش کند به طرز چشمگیری تغییر می دهد ، که به کاهش وزن کمک می کند.

ما می توانیم گاسترکتومی آستین را از طریق فناوری رباتیک سیستم جراحی داوینچی انجام دهیم.

کدام نوع جراحی برای من مناسب است؟
چندین عامل مختلف وجود دارد که تصمیم می گیرد کدام روش برای شما مناسب باشد. ما تک تک موارد را ارزیابی می کنیم تا مطمئن شویم موردی را دارید که بهترین سود را خواهد داشت. قرار ملاقات با یکی از اعضای تیم مراقبت های بهداشتی ما را تعیین کنید تا بهترین گزینه را برای کدام روش انتخاب کنید.

خدمات مرکز پزشکی Conway فناوری پیشرفته و مراقبت دلسوزانه را با هم ترکیب می کنند ماموگرافی چیست؟
اگر شما در حال جراحی کاهش وزن هستید ، ما تمام خدمات مورد نیاز شما را در یک بخش ترکیب کرده ایم. ما از متخصصان تغذیه که به شما در راهنمایی بعد از عمل کمک می کنند تا تیم پزشکی پیشرفته ای که جراحی را انجام می دهد ، ما در ارائه بهترین مراقبت ها به شما هستیم.

به یادگیری بیشتر علاقه دارید؟ شما باید سمینار آنلاین کاهش وزن را تماشا کرده و فرم را تکمیل کنید تا روند شروع شود ، مگر اینکه توسط پزشک متخصص مراقبت های اولیه مراجعه کنید.