خبرگزاری مشهد

خبرگزاری مشهد

خبرگزاری مشهد

خبرگزاری مشهد

فیبروآدنوم چیست

5 علامت سلامت زنان که نباید آنها را نادیده بگیرید

وقتی صحبت از سلامتی زنان می شود ، اغلب شهود شما می تواند یک ابزار تشخیص قوی باشد. Yitzhack Asulin ، MD ، MsC ، FACS ، FACOG ، مدیر جراحی رباتیک بازسازی لگن زنان در مرکز پزشکی Pascack Valley ، می گوید: "به عنوان یک متخصص زنان ، جمله محبوب من این است:" به بدن خود گوش دهید. "هیچ چیز غیر معمول را نادیده نگیرید.


با کمی توجه به جزئیات ، زنان می توانند تغییراتی را در بدن خود درک کنند که می تواند شاخص های بیماری باشد. به این پنج علامت توجه کنید و اگر موارد غیرعادی را تجربه کردید به دنبال راهنمایی های متخصص زنان خود باشید.


نفخ شکم و اتساع

اگر پس از صرف غذا به سرعت دچار نفخ شکم یا احساس سیری شدید - به حدی که اتمام وعده های غذایی کوچک دشوار است - این ممکن است اتفاقی باشد ، اما اگر به طور مرتب آن را تجربه کنید ، می تواند نشانه ای از بیماری مانند لوله فالوپ یا سرطان تخمدان. به همین ترتیب ، اگر مشاهده کردید که معده شما بیش از حد نرمال متورم یا بیرون زده است ، به پزشک خود اطلاع دهید.


لاغری ناخواسته

به همین ترتیب ، اگر بدون تلاش وزن خود را کاهش می دهید ، بلافاصله به پزشک خود اطلاع دهید. دکتر آسولین می گوید: "این پرچمی است که ما بسیار جدی می گیریم." اگر توده ای مانند تومور وجود داشته باشد ، می تواند باعث کاهش اشتها و کاهش مصرف غذا شود.


تغییر در عادات روده و یا مثانه

اگر ناگهان احساس اضطرار (نیاز به تخلیه مثانه) یا بی اختیاری کنید یا متوجه تغییر در حرکات روده شوید ، این می تواند نشانه فشار دادن توده ای بر روی اندام های سیستم دفع شما باشد.


درد لگن

دکتر آسولین می گوید ، درد اغلب آخرین علامتی است که خود را در یک مورد سرطان لگن نشان می دهد ، به همین دلیل است که به عنوان مثال سرطان تخمدان را قاتل خاموش می نامند. هوشیاری نسبت به علائمی که به نظر می رسد کمتر جدی هستند بسیار مهم است.


سابقه خانوادگی سرطان

برخی از سرطان ها مانند پستان و تخمدان می توانند از نظر ژنتیکی با جهشی که از طریق بستگان منتقل می شود مرتبط باشند. اگر سابقه خانوادگی سرطان ، به ویژه پستان یا تخمدان دارید ، به پزشک خود اطلاع دهید و آزمایش آزمایش جهش ژنتیکی را در نظر بگیرید. فقط بخشی از کل سرطان های زنان با جهش ژنتیکی شناخته شده در ارتباط است ، اما اطلاع از جهش ژنتیکی می تواند به طور قابل توجهی بر برنامه نظارت شما تأثیر بگذارد.


اگر این علائم را تجربه می کنید

دکتر آسولین می گوید ، اکثر زنان می توانند تفاوت بین ناراحتی معمول مربوط به چرخه قاعدگی یا سایر دردها را تشخیص دهند. با این حال ، اگر شروع به تجربه هر یک از این علائم می کنید ، با پزشک خود صحبت کنید.


زنان 40 ساله و بالاتر باید توجه ویژه ای به این علائم داشته باشند ، زیرا با افزایش سن خطر ابتلا به سرطان لگن افزایش می یابد. زنانی که قبل از 12 سالگی قاعدگی خود را شروع کرده اند یا در اواخر 50 سالگی و یائسگی یائسگی خود را گذرانده اند ، به دلیل مقدار بیشتری استروژن که در طول زندگی خود در معرض خطر قرار گرفته اند ، در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به سرطان لگن قرار دارند.

فیبروآدنوم چیست

مراحل بعدی و منابع:

منبع ما را ملاقات کنید: Yitzhack Asulin، MD، MsC، FACS، FACOG. برای گرفتن وقت ملاقات با دکتر آسولین یا پزشک دیگری در نزدیکی خود ، با 800-822-8905 تماس بگیرید یا به وب سایت ما مراجعه کنید.

در مورد مراقبت های بهداشتی زنان در Hackensack Meridian Health بیشتر بیاموزید

6 روش برای درمان نشت مثانه

نکاتی برای کمک به دخترتان برای آماده شدن برای اولین ویزیت متخصص زنان

جراحی رباتیک کیست تخمدان وال زن را از بین می برد

مطالبی که از طریق HealthU ارائه می شود فقط به عنوان اطلاعات عمومی مورد استفاده قرار می گیرد و نباید جایگزین توصیه های پزشک شما شود. همیشه برای مراقبت های فردی با پزشک خود مشورت کنید.

سونوگرافی سینه

نیازهایی که ممکن است داشته باشند.

ماستکتومی ها مسیری طولانی را طی کرده اند. لومپکتومی متداول ترین روش جراحی برای درمان سرطان پستان است ، اما در بعضی مواقع ، به دلیل وسعت بیماری ، ماستکتومی لازم است. پیشرفت در تکنیک های جراحی باعث شده است که ماستکتومی های امروزی از لحاظ جسمی آسیب زا کمتر از گذشته باشد. در صورت مناسب بودن ، تکنیک هایی مانند ماستکتومی نجات دهنده نوک پستان می توانند باعث ایجاد حداقل زخم در پستان های بازسازی شده شوند.

جراحی های ترمیمی نیز مسیری طولانی را طی کرده اند. بیماران می توانند از جراحی های ترمیمی مانند بازسازی فلپ جدید DIEP (سوراخ کننده اپی گاستریک تحتانی عمیق) که از بافت زیر شکم یک زن استفاده می کند تا پستانهای خود را با استفاده از بافت خود استفاده کند ، بهره مند شوند.

مراحل بعدی و منابع:

برای انجام ماموگرافی برنامه ریزی کنید یا درباره سلامت پستان اطلاعات بیشتری کسب کنید

با منابع ما ملاقات کنید: دبرا کمال ، MD و بوکران وون ، MD برای تعیین وقت ملاقات با دکتر کمال ، دکتر وون یا پزشک دیگری در نزدیکی خود ، با 800-822-8905 800 تماس بگیرید یا به وب سایت ما مراجعه کنید.

آیا باید آزمایش ژنتیکی برای سرطان پستان انجام دهید؟

آیا ماموگرافی دردناک است؟

مطالبی که از طریق HealthU ارائه می شود فقط به عنوان اطلاعات عمومی مورد استفاده قرار می گیرد و نباید جایگزین توصیه های پزشک شما شود. همیشه برای مراقبت های فردی با پزشک خود مشورت کنید

آیا ماموگرافی دردناک است؟. برای خانم ها ، ماموگرافی یک گام اساسی در سالم نگه داشتن خود و پستان است. اما اگر قبلاً ماموگرافی نکرده اید ، دانستن اینکه چه انتظاری می توانید داشته باشد می تواند ترس های شما را در مورد ناراحتی کاهش دهد.


از ماموگرافی چه انتظاری باید داشته باشید

ماموگرافی نوعی اشعه ایکس است که تصاویری از بافت پستان را تولید می کند. رادیولوژیست ها تصاویر را بررسی می کنند تا مشخص کنند مناطق غیر طبیعی در بافت پستان وجود دارد که می تواند شاخص های سرطان باشد. سینه روی صفحه قرار می گیرد و یک پاروی انعطاف پذیر خمیده ، پستان را در برابر صفحه فشرده می کند تا بافت گسترش یابد و بی حرکت شود. این امکان برای تصویری واضح و کمترین دوز تابشی را فراهم می کند. نتایج ماموگرافی شما معمولاً در همان روز یا روز بعد در دسترس است.


چگونه ماموگرافی راحت تر کنیم

ماموگرافی سریع و غیرتهاجمی است. گیل استار ، MD ، MSEd ، مدیر و رادیولوژیست تشخیصی در انستیتوی مراقبت از پستان بتی تورچلی در مرکز پزشکی دانشگاه هکنساک و مرکز پستان ، توضیح می دهد برخی از زنان ممکن است ناراحتی جزئی داشته باشند ، اما این مختصر است و اکثر زنان قابل تحمل هستند. مرکز در مرکز پزشکی Palisades.


دکتر استار می گوید زمان انجام ماموگرافی می تواند به کاهش احتمال درد کمک کند. او می گوید: "سعی کنید ماموگرافی خود را برای هفته قبل یا در طی قاعدگی تنظیم نکنید." سینه می تواند در این مدت متورم یا لطیف باشد که باعث ناراحتی بیشتر ماموگرافی می شود. علاوه بر این ، برای برخی از زنان ، کافئین می تواند در تغییرات فیبروکیستیک و درد پستان نقش داشته باشد. کاهش کافئین می تواند مفید باشد. هر خانمی که در حین انجام ماموگرافی درد شدیدی را تجربه می کند ، باید فوراً به تکنسین هشدار دهد. آنها با شما همکاری خواهند کرد تا این تجربه را به بهترین تجربه ممکن تبدیل کنند. هدف ما این است که با کمترین دردسر و بدون هیچ گونه ناراحتی ، با کیفیت ترین تصویربرداری را دریافت کنیم. "


چرا نباید منتظر بمانید

بوکران وون ، MD ، مدیر مرکز زنان در مرکز پزشکی Riverview و مرکز زنان در مرکز پزشکی Bayshore ، توضیح می دهد که ماموگرافی غالباً دردناک نیست ، بلکه فقط ناخوشایند است و ارزش آزمایش بیش از هرگونه درد ناشی از آن است. وی می گوید: "ماموگرافی تنها ابزار غربالگری است که ثابت شده است مرگ و میر ناشی از سرطان پستان را کاهش می دهد." "ابزارهای غربالگری دیگری وجود دارد ، مانند سونوگرافی پستان و MRI سینه با کنتراست که می تواند میزان تشخیص سرطان را بهبود بخشد ، به ویژه در زنان با سینه های متراکم."


همانطور که کالج رادیولوژی آمریکا (ACR) ، انجمن تصویربرداری پستان (SBI) و انجمن جراحان پستان آمریکا (ASBrS) توصیه کرده اند ، دکتر وون با این دستورالعمل موافقت می کند تا سالانه ماموگرافی را در سن 40 سالگی غربالگری کند. ) اخیراً ، ACR و SBI توصیه کرده اند که همه زنانی که از 30 سالگی شروع می شوند باید ارزیابی خطر را در نظر بگیرند. دکتر وون می گوید: "من معتقدم که نتایج ارزیابی خطر سرطان پستان به زنان و پزشکان آنها در تهیه برنامه های شخصی سازی آگاهانه کمک خواهد کرد."

سونوگرافی سینه

مراحل بعدی و منابع:

درباره خدمات بهداشتی زنان موجود در Hackensack Meridian Health اطلاعات بیشتری کسب کنید

با منابع ما ملاقات کنید: گیل استار ، م.د. ، م.س.اد. و بوکران وون ، م.د.

برای تعیین وقت ملاقات با دکتر استار ، دکتر وون یا پزشک دیگری در نزدیکی خود ، با 800-822-8905 تماس بگیرید یا به وب سایت ما مراجعه کنید.

نحوه آماده سازی برای انجام ماموگرافی

آیا باید خودآزمایی کنید؟

مطالبی که از طریق HealthU ارائه می شود فقط به عنوان اطلاعات عمومی مورد استفاده قرار می گیرد و نباید جایگزین توصیه های پزشک شما شود. همیشه برای مراقبت های فردی با پزشک خود مشورت کنید.

ماموگرافی چیست؟

سونوگرافی پستان در مقابل ماموگرافی: تفاوت چیست؟

اکثر زنان - فارغ از سن آنها - با یک مطالعه ماموگرافی آشنا هستند. اما مواردی وجود دارد که پزشک ممکن است به جای ماموگرافی سونوگرافی پستان را تجویز کند. خوب فرقش چیست؟

ماموگرافی چیست؟

سونوگرافی پستان در یک روش غیرتهاجمی (پوست سوراخ نشده است) برای ارزیابی سینه ها استفاده می شود. فناوری سونوگرافی امکان تجسم سریع بافت های پستان را فراهم می کند. همچنین ممکن است از سونوگرافی برای ارزیابی جریان خون در مناطق اطراف پستان استفاده شود. این معاینه اغلب همراه با ماموگرافی مورد استفاده قرار می گیرد - اما در بعضی موارد به تنهایی استفاده می شود.


برخلاف ماموگرافی ، در سونوگرافی سینه از اشعه استفاده نمی شود و بنابراین هیچ خطری برای زنان باردار ایجاد نمی کند. سونوگرافی نه تنها ممکن است در دوران بارداری با خیال راحت مورد استفاده قرار گیرد ، بلکه برای کسانی که مفید هستند نیز ممکن است وجود آلرژی به ماده حاجب داشته باشد.


سونوگرافی پستان به طور کلی به عنوان عوارض غربالگری برای تشخیص سرطان پستان استفاده نمی شود زیرا همیشه برخی علائم اولیه سرطان مانند میکرو کلسیفیکاسیون ها را که رسوبات کلسیم کمی هستند ، تشخیص نمی دهد.


سونوگرافی ممکن است در زنانی که منع مصرف اشعه در آنها وجود دارد مانند زنان باردار ، زنان زیر 30 سال و زنانی که ایمپلنت سینه سیلیکون دارند استفاده شود. این روش همچنین ممکن است برای هدایت روشهای مداخله ای مانند محلی سازی سوزن در طی بیوپسی سینه و آسپیراسیون کیست (حذف مایعات از کیست) استفاده شود.


سونوگرافی پستان از یک کاوشگر دستی به نام مبدل استفاده می کند که امواج صوتی مافوق صوت را با فرکانس خیلی زیاد برای شنیدن ارسال می کند. هنگامی که مبدل در مکان ها و زوایای خاصی بر روی پستان قرار می گیرد ، امواج اولتراسونیک از طریق پوست و سایر بافت های پستان حرکت می کنند. امواج صوتی مانند اکو از بافت ها پرش کرده و به مبدل برمی گردند. مبدل امواج منعکس شده را برداشته و سپس به یک عکس الکترونیکی از پستانها تبدیل می شود.


در طی این روش از شما خواسته می شود که هرگونه جواهرات و لباس ها را از کمر به بالا بردارید و به شما لباس می دهند. شما می خواهید پشت خود را روی میز معاینه قرار دهید و بازوی خود را بالای سر خود در کنار پستان بالا ببرید تا معاینه شود. متناوباً ، ممکن است در کنار خود قرار بگیرید. یک خمیر یا ژل رسانا به پستان زده می شود و یک مبدل دستی مستقیماً روی پوست پوشاننده پستان قرار می گیرد. پس از اتمام مراحل ، ژل از پستان خارج می شود.


به طور کلی ، پس از سونوگرافی پستان مراقبت خاصی وجود ندارد. با این حال ، پزشک ممکن است بسته به شرایط خاص شما ، دستورالعمل های اضافی یا متناوب بعد از عمل به شما بدهد.


آلیشیا دانیلز ، MD ، رادیولوژیست تشخیصی است و وابسته به Hackensack Meridian Health است. دکتر دانیلز در تصویربرداری ساحلی در رودخانه تومس ، نیویورک تمرین می کند. برای تعیین وقت ملاقات با دکتر دانیلز ، با شماره 732-678-0087 تماس بگیرید. برای تعیین وقت ملاقات با پزشکی در نزدیکی خود ، به HackensackMeridianHealth.org مراجعه کنید.


مطالبی که از طریق HealthU ارائه می شود فقط به عنوان اطلاعات عمومی مورد استفاده قرار می گیرد و نباید جایگزین توصیه های پزشک شما شود. همیشه برای مراقبت های فردی با پزشک خود مشورت کنید.

5 باور غلط در مورد سرطان پستان ، لغو شده است

سرطان پستان بیش از هر زمان دیگر قابل درمان است و نتایج بهتری دارد ، اما باورهای غلط باعث می شود زنان (و گاهی اوقات مردان) انجام آزمایش های لازم را برای ابتلا به آن در مراحل اولیه و قابل درمان به تأخیر بیندازند.


جبران پستان و انکولوژیست ، دبرا کمال ، MD ، مدیر پزشکی برنامه پستان در مرکز پزشکی Riverview می گوید: "در حالی که از هر 9 زن یک نفر در طول زندگی خود به سرطان پستان مبتلا می شود ، اما بسیار دشوار است که بتوان آن را در ماموگرافی تشخیص داد."


در اینجا پنج نکته ای وجود دارد که جراحان پستان و متخصصان آنکولوژی می خواهند بدانید:


غربالگری ماموگرافی بی خطر است. یک تصور غلط که باعث می شود افراد از انجام غربالگری ماموگرافی خودداری کنند این است که با گذشت زمان ، اشعه مورد استفاده می تواند منجر به سرطان پستان شود. بوکران وون ، MD ، رادیولوژیست اختصاصی پستان آموزش دیده توسط بورس در مرکز زنان در Riverview ، می گوید: "ماموگرافی یک ابزار غربالگری ایمن است که از اشعه ایکس با دوز کم استفاده می کند." "دوز تابشی که برای ماموگرافی هر دو پستان استفاده می شود تقریباً به همان میزان تابشی است که یک زن در حدود هفت هفته از محیط طبیعی خود دریافت می کند. من کاملاً اعتقاد دارم که فواید تشخیص سرطان پستان بسیار بیشتر از خطر بسیار کم آسیب احتمالی ناشی از دوز کم تابش ماموگرافی است. "

هیچ سوال احمقانه ای وجود ندارد. دکتر کمال می گوید بسیاری از بیماران او هرگز مشکل جدی دیگری در سلامتی نداشته اند و از پرسیدن س thatالاتی که ممکن است برای آنها بسیار شخصی و صمیمی باشد ترس دارند. اما پزشکان عادت کرده اند که برای رفع بسیاری از نگرانی هایشان از بیماران خود با اطلاعات جامع پشتیبانی کنند و احتمالاً بارها این سوال را شنیده و پاسخ داده اند.

شبکه پشتیبانی موجود است. دکتر کمال خاطرنشان می کند که بیماران می توانند با گروه های پشتیبانی یا پرستار پرستار در ارتباط باشند ، که می تواند به آنها و خانواده هایشان کمک کند تا از نظر مالی ، حمل و نقل و سایر امور پشتیبانی کنند

علت موفقیت یک زن

کاری که افراد موفق انجام می دهند: 7 کلید برای آینده موفق شما

شما می خواهید در زندگی موفق شوید. شما می خواهید ترس های خود را تسخیر کنید. شما می خواهید بدانید که چه چیزهایی علت موفقیت یک زن را به سمت پیشرفت در زندگی سوق می دهد.


از صفات افراد بسیار موفق برای شما رونمایی شده است. اکنون می دانید که برای موفقیت فوق العاده باید:


هرگز از سن و کمبود پول بهانه نکنید

کاری که می کنید دوست داشته باشید

آموزش یادگیری مادام العمر

با استفاده از قانون 40/70 قاطع باشید

هرگز کسب درآمد نکنید که هدف نهایی زندگی باشد

شکست را در آغوش بگیرید

خدمات بالاتر از خود

رازهای آزمایش شده از طریق افراد موفق برای شما فاش نشده است. امروز شروع به باز کردن قفل پتانسیل بی حد و حصر خود برای موفقیت کنید. اصول موفقیت SUCCESS 4 شما باید در مورد ایجاد موفقیت و حل نشدن آن بدانید. اصول ADVICE4 موفقیت لازم است درباره ایجاد موفقیت و حل نشدن آن آواتار منتشر شده 6 روز پیش در 25 فوریه 2021 توسط کلسی چارلز اعتبار تصویر: Unsplash

SHARETWEET

شما می دانید که کارهای زیادی در زندگی شما وجود دارد ، اما با عقب نشینی در گذشته و صدای کمی که به شما می گوید بنشینید ، فلج می شوید. شما از شکست خوردن می ترسید و از تمام چیزهایی که زندگی به سمت شما می اندازد خسته شده اید. شما می خواهید شغلی ایجاد کنید ، شغل بهتری کسب کنید ، درآمد بیشتری کسب کنید ، روابط بهتری داشته باشید ، به عنوان یک رهبر صنعت شناخته شوید ، تأثیر بگذارید ، چترباز شوید و صد چیز دیگر. شما می خواهید زندگی کاملی را تجربه کنید و تمام آنچه را که زندگی به افرادی که اقدام می کنند ارائه می دهد.


اما هیچکدام از آنها اتفاق نمی افتد. روزهای شما یک قدمت قبلی است. شما کمتر از انرژی بیدار شدید و این به این دلیل است که می دانید در حال حل و فصل هستید. باورهای محدودکننده شما را راضی نگه داشته است. شما به آینه نگاه می کنید و احساس درد می کنید ، اما در مورد اقداماتی که در مورد زندگی می خواهید انجام دهید کاری انجام نمی دهید. بگذارید این تماس بیدار شما باشد. وقت آن است که از حل و فصل زندگی و شرایطی که ذهن شما سعی می کند شما را متقاعد کند همه آنچه می توانید به دست بیاورید گذشته است.


در اینجا چهار اصلی وجود دارد که باید در مورد ایجاد موفقیت و حل نکردن آنها درک کنید:


1. بیش از فرصت کافی برای کسانی که مایل به دنبال آن هستند وجود دارد

شرایط چالش برانگیز این باور را ایجاد می کنند که فرصت ها در دسترس نیستند. اخبار را برای چند دقیقه روشن کنید و این امر شما را در امر منفی متقاعد می کند. امروزه بیش از 4.5 میلیارد نفر از اینترنت استفاده می کنند. روزانه یکصد و نود و شش میلیون نفر از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند و انتظار می رود فروش تجارت الکترونیک در این سال به 6.5 تریلیون دلار برسد. خواه در حال ایجاد مشاغل باشید و خواه در جهت ارزشمندتر ساختن خود در یک شغل ، فرصت ها وجود دارد.


وقت آن است که در امرار معاش خود حل و فصل نکنید. لازم نیست تا آخر عمر در شغلی که از آن متنفرید بمانید یا مجبور باشید در مشاغلی که رشد نمی کند گیر کرده باشید. به هر فرصتی که برای ایجاد درآمد ، درآمد و ثروت بیشتر نیاز دارید می توان تحقیق و اجرا کرد. عصر اطلاعات دیجیتال همچنان فرصت هایی را برای کسانی که مایل به تحقیق ، برنامه ریزی و اجرا هستند ایجاد خواهد کرد.


"هرگز به چیزی کمتر از بهترین خود قناعت نکنید." - برایان تریسی


2. در زندگی چیزی به شما تضمین نمی شود

عبارت کوتاه کوتاه زندگی به شعاری تبدیل شده است که می گوییم اما کاملاً باور نداریم. هیچ انسانی فراتر از الان تضمین شده هیچ انسانی نیست ، اما ما طوری زندگی می کنیم که گویی زندگی برای همیشه ادامه خواهد داشت. بگذارید به شما اطمینان دهم که چنین نخواهد شد.


وقت آن است که حل و فصل نکنید زیرا در حال حاضر همان چیزی است که شما دارید. ذهن شما دلایل زیادی برای "شروع از فردا" به شما می دهد یا فقط تا اینجا پیش می رود. باورهای محدودکننده شما مکانیزمی است که ذهن شما برای محافظت از شما استفاده می کند. این مسئولیت شماست که از محدودیت های ذهن خود عبور کنید.


برای ایجاد موفقیت ، باید زندگی را درک کرده و زندگی کنید ، گویی امروز می تواند آخرین روز شما باشد. کارهایی را انجام دهید که شما را بترساند ، چالش های سخت را بپذیرید ، به خوبی خارج از منطقه راحتی خود قدم بگذارید و به دنبال همه چیزهایی که می خواهید باشید. یک زندگی نامحدود داشته باشید حتی اگر دچار عقب گرد و لحظه ای از شکست شوید. هر شب بخوابید و بدانید که تمام تلاش خود را برای ایجاد موفقیت در طول روز انجام داده اید. این کار را به طور مداوم انجام دهید ، و اهدافی را که زمانی دور از دسترس احساس می شدند ، محقق خواهید کرد.


3. هرگز آنقدر وحشتناک نیست که آن را در ذهن خود بسازیم

ذهن ما سعی می کند از ما محافظت کند ، و شرایط فردی را در هم می آمیزد تا به آنها احساس یک حالت شود. همه چیزهای منفی که اتفاق می افتد این اعتقاد را به وجود می آورد که زندگی وحشتناک است و اتفاقات بد همیشه برای ما رخ می دهد. آنها نیستند. شما باید هر تجربه چالش برانگیزی را به صورت جداگانه تحلیل کنید. ما نمی توانیم آنها را روی هم بگذاریم ، یا در مکانی تلخی و ناامیدی گیر نخواهیم ماند. ذهن ما آن را بدتر می کند. فقط بدانید که همیشه راهی به مکان بهتر وجود دارد. سفر به موفقیت نیاز به تعهدی برای غلبه بر احساسات و عواطف دارد که ما را راضی به تسویه حساب می کند. مهم نیست که در گذشته شما چه اتفاق افتاده است یا شخص دیگری گفته است - اگر متعهد به رشد خود باشید ، می تواند بهتر شود.

راز موفقیت افراد موفق

7 نفر از افراد موفق و اسرار آزمایش شده آنها برای موفقیت 

اگر می خواهید بیاموزید که چگونه راز موفقیت افراد موفق در زندگی نترسید تا بتوانید همه کارهایی که می خواهید انجام دهید را به انجام برسانید و موفق شوید ، در کلاس استاد 90 روزه رایگان که به همت بنیانگذار Addict2Success.com ، جوئل براون برگزار می شود ، ثبت نام کنید.


آیا تا به حال فکر کرده اید که چقدر افراد موفق به زندگی خود می رسند؟ به راحتی و بدون زحمت به نظر می رسد که اوقات خوبی را سپری کنند ، دوست شوند و مردم را تحت تأثیر قرار دهند. ما شکوه ، عمارت های باشکوه ، مردم پرستش ، سبک زندگی ثروتمند و پوشش رسانه ای دوست داشتنی را می بینیم. با این حال ، بسیاری از آنها سفرهای طولانی را که طی کرده اند نمی بینند. درد ، اشک ، مجاهدت و ناامیدی که بعضی از آنها از آن خسته شده اند.


داستانهای ناشناخته آنها یک آزمایش الهام بخش از روشنگری برای جویندگان سخت کوش موفقیت است.


بیایید نگاهی بیندازیم به خردی از 7 داستان از افراد موفق که زندگی را تغییر می دهند:

1. سرهنگ سندرز - برای شروع هرگز خیلی دیر نیست

سرهنگ سندرز به عنوان نماد و بنیانگذار مرغ سوخاری کنتاکی (KFC) شناخته می شود. سرهنگ سندرز این شرکت را در سال 1964 به قیمت 2 میلیون دلار فروخت و در سن 74 سالگی نیمه بازنشسته شد. اکثر مردم بدون داشتن چگونگی شروع کار ، از چنین سابقه ای بی احساس می شوند.


آیا باور می کنید که سرهنگ سندرز فقط در 66 سالگی و تنها با دریافت 105 دلار از تأمین اجتماعی ، دستور تهیه مرغ مخفی خود را برای رستوران ها شروع کرد؟ همه فکر می کردند او پیر است ، اما سرهنگ ما شجاعانه وارد میدان نبرد تجارت شد و پیروز شد. سرهنگ ساندرز یک مثال عالی بود که موفقیت وابسته به جوان بودن یا میزان پول شما برای شروع نیست. نقل قول الهام بخش او:


"من شصت و شش ساله بودم. من هنوز مجبور بودم زندگی ام را تأمین کنم. من چک امنیت 105 دلاری خود را بررسی کردم و تصمیم گرفتم با استفاده از آن سعی کنم دستور مرغ خود را ارائه دهم. مردم همیشه مرغ من را دوست داشتند. "


2. وینسنت ون گوگ - کار خود را دوست داشته باشید

آیا می دانید وینسنت ون گوگ ، هنرمند مشهور ، در طول زندگی خود فقط یک نقاشی به یک دوست صمیمی فروخته است؟ این به دلیل کمبود نقاشی نبود. او بیش از 800 قطعه کار را در طول زندگی خود نقاشی کرده است.


وینسنت ون گوگ در حالی که زنده بود یک شکست حماسی محسوب می شد. او سالها با بیماری روانی ، افسردگی و فقر رنج می برد. آنچه او را ادامه داد عشق عمیق او به طبیعت و اعتقاد راسخ به قدرت در پشت زیبایی طبیعت بود. این اکسیر عشقی که وی در کارش ریخت منجر به تحسین قطعات هنری بین المللی با برچسب قیمت میلیون ها دلار ، البته پس از مرگ شد.


وی از راز تولید شاهکارهای خود با این نقل قول انگیزشی رونمایی کرد:


"خیلی چیزها را دوست داشته باشید ، زیرا در آن قدرت واقعی نهفته است ، و هر کسی که خیلی دوست داشته باشد عملکرد زیادی انجام می دهد و می تواند کارهای زیادی انجام دهد و آنچه در عشق انجام می شود به خوبی انجام می شود."


3. وارن بافت - ذهن اسفنج برای دانش

وارن بافت در دنیای سرمایه گذاری افسانه ای بوده است ، با نگاهی غیرمعمول به معاملات که او را به یک میلیاردر تبدیل کرده است. در مورد توانایی سرمایه گذاری وارن بافت و چگونگی قتل های او با استراتژی های سرمایه گذاری خود ، چندین داستان نوشته شده است. وقتی وارن از او درمورد راز موفقیت خود س askedال کرد ، پاسخ فروتنانه این بود که "من خیلی خیلی خوش شانس هستم" و او فقط "برنده قرعه کشی تخمدان شد"


گوهر پنهان موفقیت وارن بافت این است که او عاشق خواندن است. وی اعتراف کرد که هر روز دانش زیادی را از طریق مطالعه جمع می کند. اما او این حرف را به عنوان یک مزیت ناعادلانه کنار زد و گفت: "همه می توانند آنچه را که من خوانده ام بخوانند ، این یک زمین بازی مساوی است."


با این حال ، آیا شما به شخصی کاملاً موفق برخورد کرده اید که بتواند این حرف را بزند:


"من فقط در دفتر کار خود می نشینم و تمام روز را می خوانم"


4. کالین پاول - راز قاطعیت

کالین پاول ، یک سرباز ، دیپلمات و نماینده موفق بود. او یک کارنامه نظامی درخشان دارد و تا سن 52 سالگی به بالاترین درجه یک ژنرال 4 ستاره صعود می کند. وی زیر نظر جورج دبلیو بوش به عنوان وزیر امور خارجه خدمت کرد و برترین دیپلمات آمریکا شد. این یک موفقیت بزرگ الهام انگیز برای یک آمریکایی آفریقایی تبار بود که باید به آن دست یابد زیرا هیچ کس حتی به هم نزدیک نشده است.


قاطعیت مقتدرانه وی علامت تجاری وی بود. سلاح پنهان موفقیت او 40/70 قانون او بود:


"اگر بتوانید قانون 40/70 را اعمال کنید ، در هر کاری که انتخاب کنید موفق خواهید بود ... .. برای تصمیم گیری فقط به 40٪ تا 70٪ اطلاعات نیاز دارید."


5. بیل گیتس - روی پول تمرکز نکنید

بیل گیتس با دارایی خالص حدود 100 میلیارد دلار یکی از برترین میلیاردرهای جهان بوده است. با این حال او صریحاً اعتراف کرده است که دوست ندارد پول زیادی برای لباس و جواهرات خرج کند. او با استفاده از یک ساعت 10 دلاری و پرواز اقتصادی برای همه اهداف رسمی صحبت را دنبال می کند. او حتی هر شب ظرف های خانه را برای خانواده اش می شست به جای اینکه برق ماشین ظرفشویی را هدر دهد!


بیل گیتس آزادی معناداری را درک کرد که با میلیون ها دلار طلب همراه بود.