خبرگزاری مشهد

خبرگزاری مشهد

خبرگزاری مشهد

خبرگزاری مشهد

سونوگرافی سینه

نیازهایی که ممکن است داشته باشند.

ماستکتومی ها مسیری طولانی را طی کرده اند. لومپکتومی متداول ترین روش جراحی برای درمان سرطان پستان است ، اما در بعضی مواقع ، به دلیل وسعت بیماری ، ماستکتومی لازم است. پیشرفت در تکنیک های جراحی باعث شده است که ماستکتومی های امروزی از لحاظ جسمی آسیب زا کمتر از گذشته باشد. در صورت مناسب بودن ، تکنیک هایی مانند ماستکتومی نجات دهنده نوک پستان می توانند باعث ایجاد حداقل زخم در پستان های بازسازی شده شوند.

جراحی های ترمیمی نیز مسیری طولانی را طی کرده اند. بیماران می توانند از جراحی های ترمیمی مانند بازسازی فلپ جدید DIEP (سوراخ کننده اپی گاستریک تحتانی عمیق) که از بافت زیر شکم یک زن استفاده می کند تا پستانهای خود را با استفاده از بافت خود استفاده کند ، بهره مند شوند.

مراحل بعدی و منابع:

برای انجام ماموگرافی برنامه ریزی کنید یا درباره سلامت پستان اطلاعات بیشتری کسب کنید

با منابع ما ملاقات کنید: دبرا کمال ، MD و بوکران وون ، MD برای تعیین وقت ملاقات با دکتر کمال ، دکتر وون یا پزشک دیگری در نزدیکی خود ، با 800-822-8905 800 تماس بگیرید یا به وب سایت ما مراجعه کنید.

آیا باید آزمایش ژنتیکی برای سرطان پستان انجام دهید؟

آیا ماموگرافی دردناک است؟

مطالبی که از طریق HealthU ارائه می شود فقط به عنوان اطلاعات عمومی مورد استفاده قرار می گیرد و نباید جایگزین توصیه های پزشک شما شود. همیشه برای مراقبت های فردی با پزشک خود مشورت کنید

آیا ماموگرافی دردناک است؟. برای خانم ها ، ماموگرافی یک گام اساسی در سالم نگه داشتن خود و پستان است. اما اگر قبلاً ماموگرافی نکرده اید ، دانستن اینکه چه انتظاری می توانید داشته باشد می تواند ترس های شما را در مورد ناراحتی کاهش دهد.


از ماموگرافی چه انتظاری باید داشته باشید

ماموگرافی نوعی اشعه ایکس است که تصاویری از بافت پستان را تولید می کند. رادیولوژیست ها تصاویر را بررسی می کنند تا مشخص کنند مناطق غیر طبیعی در بافت پستان وجود دارد که می تواند شاخص های سرطان باشد. سینه روی صفحه قرار می گیرد و یک پاروی انعطاف پذیر خمیده ، پستان را در برابر صفحه فشرده می کند تا بافت گسترش یابد و بی حرکت شود. این امکان برای تصویری واضح و کمترین دوز تابشی را فراهم می کند. نتایج ماموگرافی شما معمولاً در همان روز یا روز بعد در دسترس است.


چگونه ماموگرافی راحت تر کنیم

ماموگرافی سریع و غیرتهاجمی است. گیل استار ، MD ، MSEd ، مدیر و رادیولوژیست تشخیصی در انستیتوی مراقبت از پستان بتی تورچلی در مرکز پزشکی دانشگاه هکنساک و مرکز پستان ، توضیح می دهد برخی از زنان ممکن است ناراحتی جزئی داشته باشند ، اما این مختصر است و اکثر زنان قابل تحمل هستند. مرکز در مرکز پزشکی Palisades.


دکتر استار می گوید زمان انجام ماموگرافی می تواند به کاهش احتمال درد کمک کند. او می گوید: "سعی کنید ماموگرافی خود را برای هفته قبل یا در طی قاعدگی تنظیم نکنید." سینه می تواند در این مدت متورم یا لطیف باشد که باعث ناراحتی بیشتر ماموگرافی می شود. علاوه بر این ، برای برخی از زنان ، کافئین می تواند در تغییرات فیبروکیستیک و درد پستان نقش داشته باشد. کاهش کافئین می تواند مفید باشد. هر خانمی که در حین انجام ماموگرافی درد شدیدی را تجربه می کند ، باید فوراً به تکنسین هشدار دهد. آنها با شما همکاری خواهند کرد تا این تجربه را به بهترین تجربه ممکن تبدیل کنند. هدف ما این است که با کمترین دردسر و بدون هیچ گونه ناراحتی ، با کیفیت ترین تصویربرداری را دریافت کنیم. "


چرا نباید منتظر بمانید

بوکران وون ، MD ، مدیر مرکز زنان در مرکز پزشکی Riverview و مرکز زنان در مرکز پزشکی Bayshore ، توضیح می دهد که ماموگرافی غالباً دردناک نیست ، بلکه فقط ناخوشایند است و ارزش آزمایش بیش از هرگونه درد ناشی از آن است. وی می گوید: "ماموگرافی تنها ابزار غربالگری است که ثابت شده است مرگ و میر ناشی از سرطان پستان را کاهش می دهد." "ابزارهای غربالگری دیگری وجود دارد ، مانند سونوگرافی پستان و MRI سینه با کنتراست که می تواند میزان تشخیص سرطان را بهبود بخشد ، به ویژه در زنان با سینه های متراکم."


همانطور که کالج رادیولوژی آمریکا (ACR) ، انجمن تصویربرداری پستان (SBI) و انجمن جراحان پستان آمریکا (ASBrS) توصیه کرده اند ، دکتر وون با این دستورالعمل موافقت می کند تا سالانه ماموگرافی را در سن 40 سالگی غربالگری کند. ) اخیراً ، ACR و SBI توصیه کرده اند که همه زنانی که از 30 سالگی شروع می شوند باید ارزیابی خطر را در نظر بگیرند. دکتر وون می گوید: "من معتقدم که نتایج ارزیابی خطر سرطان پستان به زنان و پزشکان آنها در تهیه برنامه های شخصی سازی آگاهانه کمک خواهد کرد."

سونوگرافی سینه

مراحل بعدی و منابع:

درباره خدمات بهداشتی زنان موجود در Hackensack Meridian Health اطلاعات بیشتری کسب کنید

با منابع ما ملاقات کنید: گیل استار ، م.د. ، م.س.اد. و بوکران وون ، م.د.

برای تعیین وقت ملاقات با دکتر استار ، دکتر وون یا پزشک دیگری در نزدیکی خود ، با 800-822-8905 تماس بگیرید یا به وب سایت ما مراجعه کنید.

نحوه آماده سازی برای انجام ماموگرافی

آیا باید خودآزمایی کنید؟

مطالبی که از طریق HealthU ارائه می شود فقط به عنوان اطلاعات عمومی مورد استفاده قرار می گیرد و نباید جایگزین توصیه های پزشک شما شود. همیشه برای مراقبت های فردی با پزشک خود مشورت کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد