خبرگزاری مشهد

خبرگزاری مشهد

خبرگزاری مشهد

خبرگزاری مشهد

بهترین شرکت برای انتخاب اسم برند

شرکت برند یک اولین و بزرگترین پلتفرم نامگذاری برندهای تجاری در ایران هستیم.تعهد ما در برند یک تغییر شیوه های سنتی آژانس های تبلیغاتی است . ما با جامعه بسیار بزرگ و فوق العاده ای از افراد متخصص در نامگذاری کار می کنیم و تمرکز ما بر نوآوری است.

پلتفرم برند یک علاوه بر ایجاد مسابقه برای دریافت ایده های با کیفیت ، خدمات ویژه ای ارائه می دهد. استفاده از هوش مصنوعی جهت پردازش نتایج ، تست مخاطب هدف ، قابلیت ثبت قانونی برند در کنار فروشگاه دامنه های دستچین شده و بزرگترین جامعه افراد خلاق از ویژگی های منحصر به فرد ما است.

دسته بندی های نام تجاری

نام های تجاری در هر شکل و اندازه ای وجود دارد اما چند دسته وجود دارد که باید از آنها استفاده کنید.

اول ، بیایید با دسته هایی شروع کنیم که نام های آنها راحت تر است اما خلاقیت کمتری دارند و به عنوان علامت تجاری نیستند.

  • توصیفی
  • موسس
  • مخفف
توصیفی

اینها نام های تجاری هستند که محصولات یا خدمات شما را توصیف می کنند.

مثال ها:

  1. اسباب بازی R Us
  2. وسایل آشپزخانه
  3. جنرال موتورز
  4. خطوط هوایی جنوب غربی

موسس

این نوع نام تجاری بر اساس یک شخص واقعی یا خیالی ساخته شده است.

مثال ها:

  1. مارتا استوارت

  2. والت دیزنی

  3. Gleaves Swearingen (قانون)

  4. اندروز کوپر (مهندسی)

مخفف

این نوع نام تجاری از Initials یا مخفف اختصاری گرفته شده است.

مثال ها:

  1. HP (هیولت پاکارد)
  2. UPS (سرویس بسته متحد)
  3. KFC (مرغ سوخاری کنتاکی)

بعدی نام های تجاری است که خلاق تر ، منحصر به فرد تر هستند و به راحتی تجاری تر می شوند.

  • ورد جادویی
  • برانگیزاننده
  • ساختگی
  • ورد جادویی

وقتی دو کلمه با هم له می شوند یا یک کلمه واقعی با املای ساخته شده استفاده می شود و یک نام تجاری منحصر به فرد را به ذهن متبادر می کند.

مثال ها:

  1. Netflix - اینترنت + بازدیدها (فیلم ها)
  2. اینستاگرام - دوربین فوری + تلگرام
  3. YouTube - شما خودتان را + تلویزیون می کنید
  4. Google - غلط املایی googol
  5. برانگیزاننده

این نام ها با پیشنهادی و استعاره ای و غالباً افسانه ای ، خارجی یا تصویری سنگین ، احساس یا احساسی را در درون مصرف کننده ایجاد می کنند.

مثال ها:

  1. نایک - الهه پیروزی در اساطیر یونان
  2. سیب - درخت دانش
  3. پاتاگونیا - کشوری عجیب و غریب در اکتشاف

ساختگی

حالا ما کمی بیشتر فانتزی می شویم. این نوع کاملاً آراسته هستند.

مثال ها:

  1. کداک
  2. اکسون
  3. هاگن-دازس
  4. سونی

شروع شدن

مهم نیست که کدام دسته را انتخاب کنید ، به دست آوردن نام مناسب زمان می برد. عجله نکنید ، بهتر است برای درست کردن آن وقت بگذارید و بهترین شرکت برای انتخاب اسم برند را برگزینید تا اینکه بعداً متوجه شوید که به تغییر نام تجاری نیاز دارید (که هم از نظر هزینه و هم از نظر هزینه). ما از تجربه می دانیم. اغلب اوقات ، کارآفرینان می گویند که اگر آنها می دانستند که چه کاری برای شروع کار لازم است ، احتمالاً بیش از حد ترسیده اند که سعی کنند. این نمی تواند صحت بیشتری داشته باشد.

Benu Creative در ابتدا با نام Shields Art Studios شروع به کار کرد ، این شرکتی بود که من برای انتشار کمیک Mythed Opportunity در دانشگاه راه اندازی کردم.

به جای اینکه وقت بگذاریم و جهت خود را در نظر بگیریم ، این اشتباه را کردیم که فقط تجارت قدیمی را به یک تجارت جدید تبدیل کردیم ، با این فرض که نام هنوز برای کاری که ما مشغول آن بودیم کار می کند. با این حال ، خیلی زود متوجه شدیم که بیشترین میزان مراجعه ما به افرادی است که به دنبال استودیوها و گالری های هنری هستند. در حقیقت ، در حالی که ما قبلاً در جامعه خود پذیرایی شایسته ای داشتیم ، نام ما بیشتر از اهداف اصلی خود ، اهداف ما را نشان می داد. ما قصد داشتیم کار با کیفیت (در حد یک هنرمند دیجیتال) تولید کنیم ، اما این در مورد دلیل آن بسیار کم است. بنابراین ما به صفحه نقاشی برگشتیم و تصمیم گرفتیم برند خود را تغییر نام دهیم.

ما فهمیدیم که ما بیش از هنرمندانی هستیم که کارهای با کیفیت انجام می دهند ، می خواهیم بر زندگی مردم تأثیر بگذاریم. ما تصمیم گرفتیم مارک خود را بر مأموریت خود متمرکز کنیم بنابراین از آنجا شروع کردیم.آرم Shields Art یک ققنوس بود و ما می دانستیم که می خواهیم آن را حفظ کنیم ، زیرا به عنوان نمادی از تجدید پذیر بودن به ماموریت و ارزش های ما وفادار ماند ، اما یافتن نام متناسب با آن مشکل بود. ما Lumination Works یا Lumination Creative را امتحان کردیم زیرا ایده نورپردازی در جهان را دوست داشتیم ، اما این خیلی شبیه استودیوی Illumination است و نمی توانیم به شما اجازه دهیم فکر کنید Minions اکنون روی مارک تجاری شما کار می کنند ، مگر می شود. اگرچه ما دوست داشتیم نام خانوادگی ، Shields (یعنی Shields Digital یا Shields Creative) را حفظ کنیم ، اما بدون زمینه ، احساس کردیم مردم ممکن است به فکر یک نرم افزار امنیتی باشند. کلی اشاره کرد که او واقعاً دوست داشت که از کلمات کلیدی مانند Be-loves ، Be-Hance و Be-Spoke استفاده کند. او به ویژه معشوق را دوست داشت زیرا این امر از "دوست داشته شدن" نشأت گرفته است.

پس از ماه ها و مکالمات متعدد ، هنگامی که ما در حال بازگشت به خانه بودیم در ماشین سوار شدیم - Be-New (از بنو استفاده می شد تا کلمه را از نظر بصری متقارن کند و حق چاپ را آسان تر کند ، و به عنوان یک پاداش اضافی Bennu یا Benu ققنوس مصر است).

این بدان معنا نیست که نام ما کامل است و با آنچه ما آموخته ایم می بینید که در هر آزمون قبول نمی شود ، اما اشکالی ندارد.

نکته اصلی این است که این نام متناسب با شهرتی است که سعی می کنید آن را بسازید.


برای ما ، تجدید ، خواه در روح کاری که انجام می دهیم و هم در روحیه افرادی که هستیم به این معنی است که نام ما به همان اندازه کامل است که می توانیم بدست آوریم.

ابزار نام تجاری

اگر واقعاً گیر کرده اید یا برای شروع کار فقط به برخی از الهامات احتیاج دارید ، می توانید از Name Generator استفاده کنید. ابزاری مانند Namelix می تواند به تولید نام تجاری کمک کند (و آن را به سبک مارک تجاری مشاهده کنید) ، اما تجارت شما واقعاً کودک شما است و آیا برای نامگذاری کودک خود از یک مولد نام استفاده می کنید؟

پس از یافتن نامی که فکر می کنید مناسب آن است ، می توانید اطمینان حاصل کنید که در دسترس است و دارای مارک تجاری است. ابتدا از Namechk استفاده کنید تا بدانید کدام نام دامنه (وب سایت) و دسته های رسانه های اجتماعی در دسترس هستند. سپس ، از پایگاه داده TESS USPTO برای جستجوی اولیه علامت تجاری استفاده کنید و با یک وکیل مارک تجاری مشورت کنید تا اطمینان حاصل کنید که می توانید با خیال راحت و قانونی از نام خود استفاده کنید بدون اینکه در آینده مشکلی برایتان پیش بیاید. لزوماً نیازی نیست که فوراً نام خود را علامت تجاری کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد