خبرگزاری مشهد

خبرگزاری مشهد

خبرگزاری مشهد

خبرگزاری مشهد

راز موفقیت افراد موفق

7 نفر از افراد موفق و اسرار آزمایش شده آنها برای موفقیت 

اگر می خواهید بیاموزید که چگونه راز موفقیت افراد موفق در زندگی نترسید تا بتوانید همه کارهایی که می خواهید انجام دهید را به انجام برسانید و موفق شوید ، در کلاس استاد 90 روزه رایگان که به همت بنیانگذار Addict2Success.com ، جوئل براون برگزار می شود ، ثبت نام کنید.


آیا تا به حال فکر کرده اید که چقدر افراد موفق به زندگی خود می رسند؟ به راحتی و بدون زحمت به نظر می رسد که اوقات خوبی را سپری کنند ، دوست شوند و مردم را تحت تأثیر قرار دهند. ما شکوه ، عمارت های باشکوه ، مردم پرستش ، سبک زندگی ثروتمند و پوشش رسانه ای دوست داشتنی را می بینیم. با این حال ، بسیاری از آنها سفرهای طولانی را که طی کرده اند نمی بینند. درد ، اشک ، مجاهدت و ناامیدی که بعضی از آنها از آن خسته شده اند.


داستانهای ناشناخته آنها یک آزمایش الهام بخش از روشنگری برای جویندگان سخت کوش موفقیت است.


بیایید نگاهی بیندازیم به خردی از 7 داستان از افراد موفق که زندگی را تغییر می دهند:

1. سرهنگ سندرز - برای شروع هرگز خیلی دیر نیست

سرهنگ سندرز به عنوان نماد و بنیانگذار مرغ سوخاری کنتاکی (KFC) شناخته می شود. سرهنگ سندرز این شرکت را در سال 1964 به قیمت 2 میلیون دلار فروخت و در سن 74 سالگی نیمه بازنشسته شد. اکثر مردم بدون داشتن چگونگی شروع کار ، از چنین سابقه ای بی احساس می شوند.


آیا باور می کنید که سرهنگ سندرز فقط در 66 سالگی و تنها با دریافت 105 دلار از تأمین اجتماعی ، دستور تهیه مرغ مخفی خود را برای رستوران ها شروع کرد؟ همه فکر می کردند او پیر است ، اما سرهنگ ما شجاعانه وارد میدان نبرد تجارت شد و پیروز شد. سرهنگ ساندرز یک مثال عالی بود که موفقیت وابسته به جوان بودن یا میزان پول شما برای شروع نیست. نقل قول الهام بخش او:


"من شصت و شش ساله بودم. من هنوز مجبور بودم زندگی ام را تأمین کنم. من چک امنیت 105 دلاری خود را بررسی کردم و تصمیم گرفتم با استفاده از آن سعی کنم دستور مرغ خود را ارائه دهم. مردم همیشه مرغ من را دوست داشتند. "


2. وینسنت ون گوگ - کار خود را دوست داشته باشید

آیا می دانید وینسنت ون گوگ ، هنرمند مشهور ، در طول زندگی خود فقط یک نقاشی به یک دوست صمیمی فروخته است؟ این به دلیل کمبود نقاشی نبود. او بیش از 800 قطعه کار را در طول زندگی خود نقاشی کرده است.


وینسنت ون گوگ در حالی که زنده بود یک شکست حماسی محسوب می شد. او سالها با بیماری روانی ، افسردگی و فقر رنج می برد. آنچه او را ادامه داد عشق عمیق او به طبیعت و اعتقاد راسخ به قدرت در پشت زیبایی طبیعت بود. این اکسیر عشقی که وی در کارش ریخت منجر به تحسین قطعات هنری بین المللی با برچسب قیمت میلیون ها دلار ، البته پس از مرگ شد.


وی از راز تولید شاهکارهای خود با این نقل قول انگیزشی رونمایی کرد:


"خیلی چیزها را دوست داشته باشید ، زیرا در آن قدرت واقعی نهفته است ، و هر کسی که خیلی دوست داشته باشد عملکرد زیادی انجام می دهد و می تواند کارهای زیادی انجام دهد و آنچه در عشق انجام می شود به خوبی انجام می شود."


3. وارن بافت - ذهن اسفنج برای دانش

وارن بافت در دنیای سرمایه گذاری افسانه ای بوده است ، با نگاهی غیرمعمول به معاملات که او را به یک میلیاردر تبدیل کرده است. در مورد توانایی سرمایه گذاری وارن بافت و چگونگی قتل های او با استراتژی های سرمایه گذاری خود ، چندین داستان نوشته شده است. وقتی وارن از او درمورد راز موفقیت خود س askedال کرد ، پاسخ فروتنانه این بود که "من خیلی خیلی خوش شانس هستم" و او فقط "برنده قرعه کشی تخمدان شد"


گوهر پنهان موفقیت وارن بافت این است که او عاشق خواندن است. وی اعتراف کرد که هر روز دانش زیادی را از طریق مطالعه جمع می کند. اما او این حرف را به عنوان یک مزیت ناعادلانه کنار زد و گفت: "همه می توانند آنچه را که من خوانده ام بخوانند ، این یک زمین بازی مساوی است."


با این حال ، آیا شما به شخصی کاملاً موفق برخورد کرده اید که بتواند این حرف را بزند:


"من فقط در دفتر کار خود می نشینم و تمام روز را می خوانم"


4. کالین پاول - راز قاطعیت

کالین پاول ، یک سرباز ، دیپلمات و نماینده موفق بود. او یک کارنامه نظامی درخشان دارد و تا سن 52 سالگی به بالاترین درجه یک ژنرال 4 ستاره صعود می کند. وی زیر نظر جورج دبلیو بوش به عنوان وزیر امور خارجه خدمت کرد و برترین دیپلمات آمریکا شد. این یک موفقیت بزرگ الهام انگیز برای یک آمریکایی آفریقایی تبار بود که باید به آن دست یابد زیرا هیچ کس حتی به هم نزدیک نشده است.


قاطعیت مقتدرانه وی علامت تجاری وی بود. سلاح پنهان موفقیت او 40/70 قانون او بود:


"اگر بتوانید قانون 40/70 را اعمال کنید ، در هر کاری که انتخاب کنید موفق خواهید بود ... .. برای تصمیم گیری فقط به 40٪ تا 70٪ اطلاعات نیاز دارید."


5. بیل گیتس - روی پول تمرکز نکنید

بیل گیتس با دارایی خالص حدود 100 میلیارد دلار یکی از برترین میلیاردرهای جهان بوده است. با این حال او صریحاً اعتراف کرده است که دوست ندارد پول زیادی برای لباس و جواهرات خرج کند. او با استفاده از یک ساعت 10 دلاری و پرواز اقتصادی برای همه اهداف رسمی صحبت را دنبال می کند. او حتی هر شب ظرف های خانه را برای خانواده اش می شست به جای اینکه برق ماشین ظرفشویی را هدر دهد!


بیل گیتس آزادی معناداری را درک کرد که با میلیون ها دلار طلب همراه بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد