خبرگزاری مشهد

خبرگزاری مشهد

خبرگزاری مشهد

خبرگزاری مشهد

علت موفقیت یک زن

کاری که افراد موفق انجام می دهند: 7 کلید برای آینده موفق شما

شما می خواهید در زندگی موفق شوید. شما می خواهید ترس های خود را تسخیر کنید. شما می خواهید بدانید که چه چیزهایی علت موفقیت یک زن را به سمت پیشرفت در زندگی سوق می دهد.


از صفات افراد بسیار موفق برای شما رونمایی شده است. اکنون می دانید که برای موفقیت فوق العاده باید:


هرگز از سن و کمبود پول بهانه نکنید

کاری که می کنید دوست داشته باشید

آموزش یادگیری مادام العمر

با استفاده از قانون 40/70 قاطع باشید

هرگز کسب درآمد نکنید که هدف نهایی زندگی باشد

شکست را در آغوش بگیرید

خدمات بالاتر از خود

رازهای آزمایش شده از طریق افراد موفق برای شما فاش نشده است. امروز شروع به باز کردن قفل پتانسیل بی حد و حصر خود برای موفقیت کنید. اصول موفقیت SUCCESS 4 شما باید در مورد ایجاد موفقیت و حل نشدن آن بدانید. اصول ADVICE4 موفقیت لازم است درباره ایجاد موفقیت و حل نشدن آن آواتار منتشر شده 6 روز پیش در 25 فوریه 2021 توسط کلسی چارلز اعتبار تصویر: Unsplash

SHARETWEET

شما می دانید که کارهای زیادی در زندگی شما وجود دارد ، اما با عقب نشینی در گذشته و صدای کمی که به شما می گوید بنشینید ، فلج می شوید. شما از شکست خوردن می ترسید و از تمام چیزهایی که زندگی به سمت شما می اندازد خسته شده اید. شما می خواهید شغلی ایجاد کنید ، شغل بهتری کسب کنید ، درآمد بیشتری کسب کنید ، روابط بهتری داشته باشید ، به عنوان یک رهبر صنعت شناخته شوید ، تأثیر بگذارید ، چترباز شوید و صد چیز دیگر. شما می خواهید زندگی کاملی را تجربه کنید و تمام آنچه را که زندگی به افرادی که اقدام می کنند ارائه می دهد.


اما هیچکدام از آنها اتفاق نمی افتد. روزهای شما یک قدمت قبلی است. شما کمتر از انرژی بیدار شدید و این به این دلیل است که می دانید در حال حل و فصل هستید. باورهای محدودکننده شما را راضی نگه داشته است. شما به آینه نگاه می کنید و احساس درد می کنید ، اما در مورد اقداماتی که در مورد زندگی می خواهید انجام دهید کاری انجام نمی دهید. بگذارید این تماس بیدار شما باشد. وقت آن است که از حل و فصل زندگی و شرایطی که ذهن شما سعی می کند شما را متقاعد کند همه آنچه می توانید به دست بیاورید گذشته است.


در اینجا چهار اصلی وجود دارد که باید در مورد ایجاد موفقیت و حل نکردن آنها درک کنید:


1. بیش از فرصت کافی برای کسانی که مایل به دنبال آن هستند وجود دارد

شرایط چالش برانگیز این باور را ایجاد می کنند که فرصت ها در دسترس نیستند. اخبار را برای چند دقیقه روشن کنید و این امر شما را در امر منفی متقاعد می کند. امروزه بیش از 4.5 میلیارد نفر از اینترنت استفاده می کنند. روزانه یکصد و نود و شش میلیون نفر از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند و انتظار می رود فروش تجارت الکترونیک در این سال به 6.5 تریلیون دلار برسد. خواه در حال ایجاد مشاغل باشید و خواه در جهت ارزشمندتر ساختن خود در یک شغل ، فرصت ها وجود دارد.


وقت آن است که در امرار معاش خود حل و فصل نکنید. لازم نیست تا آخر عمر در شغلی که از آن متنفرید بمانید یا مجبور باشید در مشاغلی که رشد نمی کند گیر کرده باشید. به هر فرصتی که برای ایجاد درآمد ، درآمد و ثروت بیشتر نیاز دارید می توان تحقیق و اجرا کرد. عصر اطلاعات دیجیتال همچنان فرصت هایی را برای کسانی که مایل به تحقیق ، برنامه ریزی و اجرا هستند ایجاد خواهد کرد.


"هرگز به چیزی کمتر از بهترین خود قناعت نکنید." - برایان تریسی


2. در زندگی چیزی به شما تضمین نمی شود

عبارت کوتاه کوتاه زندگی به شعاری تبدیل شده است که می گوییم اما کاملاً باور نداریم. هیچ انسانی فراتر از الان تضمین شده هیچ انسانی نیست ، اما ما طوری زندگی می کنیم که گویی زندگی برای همیشه ادامه خواهد داشت. بگذارید به شما اطمینان دهم که چنین نخواهد شد.


وقت آن است که حل و فصل نکنید زیرا در حال حاضر همان چیزی است که شما دارید. ذهن شما دلایل زیادی برای "شروع از فردا" به شما می دهد یا فقط تا اینجا پیش می رود. باورهای محدودکننده شما مکانیزمی است که ذهن شما برای محافظت از شما استفاده می کند. این مسئولیت شماست که از محدودیت های ذهن خود عبور کنید.


برای ایجاد موفقیت ، باید زندگی را درک کرده و زندگی کنید ، گویی امروز می تواند آخرین روز شما باشد. کارهایی را انجام دهید که شما را بترساند ، چالش های سخت را بپذیرید ، به خوبی خارج از منطقه راحتی خود قدم بگذارید و به دنبال همه چیزهایی که می خواهید باشید. یک زندگی نامحدود داشته باشید حتی اگر دچار عقب گرد و لحظه ای از شکست شوید. هر شب بخوابید و بدانید که تمام تلاش خود را برای ایجاد موفقیت در طول روز انجام داده اید. این کار را به طور مداوم انجام دهید ، و اهدافی را که زمانی دور از دسترس احساس می شدند ، محقق خواهید کرد.


3. هرگز آنقدر وحشتناک نیست که آن را در ذهن خود بسازیم

ذهن ما سعی می کند از ما محافظت کند ، و شرایط فردی را در هم می آمیزد تا به آنها احساس یک حالت شود. همه چیزهای منفی که اتفاق می افتد این اعتقاد را به وجود می آورد که زندگی وحشتناک است و اتفاقات بد همیشه برای ما رخ می دهد. آنها نیستند. شما باید هر تجربه چالش برانگیزی را به صورت جداگانه تحلیل کنید. ما نمی توانیم آنها را روی هم بگذاریم ، یا در مکانی تلخی و ناامیدی گیر نخواهیم ماند. ذهن ما آن را بدتر می کند. فقط بدانید که همیشه راهی به مکان بهتر وجود دارد. سفر به موفقیت نیاز به تعهدی برای غلبه بر احساسات و عواطف دارد که ما را راضی به تسویه حساب می کند. مهم نیست که در گذشته شما چه اتفاق افتاده است یا شخص دیگری گفته است - اگر متعهد به رشد خود باشید ، می تواند بهتر شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد