خبرگزاری مشهد

خبرگزاری مشهد

خبرگزاری مشهد

خبرگزاری مشهد

ماموگرافی چیست؟

با توجه به جراحی کاهش وزن؟ ابتدا این را بخوانید
کاهش وزن CONWAYADMIN

جراحی کاهش وزن زندگی را دگرگون می کند و آن را نجات می دهد.

این جراحی با تغییر اندازه معده به هزاران آمریکایی کمک کرده است. این آمریکایی ها نتوانسته اند از طریق رژیم غذایی و ورزش به اهداف کاهش وزن خود برسند. در نتیجه ، به طور چشمگیری خطرات ناشی از بیماری هایی مانند فشار خون بالا ، کلسترول بالا و دیابت را کاهش می دهد. این بیماری ها در کسانی که چاق هستند شایع است.

طبق انجمن جراحی متابولیک و چاقی در آمریکا ، هر ساله بیش از 200000 روش چاقی (کاهش وزن) انجام می شود. اما علی رغم محبوبیت آن ، کمتر از 2 درصد از افرادی که واجد شرایط بودند ، جراحی چاقی کردند.

این بدان معنی است که بسیاری از کسانی که می توانند از این روش بهره مند شوند ، این روش را دریافت نمی کنند - آیا شما یکی از آنها هستید؟

مطمئن هستیم که در مورد جراحی س questionsالات زیادی دارید. این یک تصمیم مهم است و داشتن اطلاعات لازم به شما حیاتی است. ما لیستی مختصر از چند جنبه مهم را که باید قبل از جراحی کاهش وزن در نظر داشته باشید ، تهیه کرده ایم. این شامل انواع مختلفی از جراحی و معیارهایی است که باید برای احراز صلاحیت داشته باشید.

آیا جراحی کاهش وزن برای من مناسب است؟
این یک تصمیم مهم است که نباید آن را سبک بگیرید. بنابراین ، هنگامی که از خود می پرسید آیا جراحی کاهش وزن گزینه مناسبی برای شماست ، موارد زیر را در نظر بگیرید:

قبل از واجد شرایط بودن در این روش ، باید معیارهای خاصی را داشته باشید. این معیارها عبارتند از:
ناتوانی در کاهش وزن علی رغم رژیم و ورزش.
100 پوند یا بیشتر از وزن بدن.
داشتن BMI (شاخص توده بدنی) 40 یا بیشتر یا داشتن BMI 35 و وضعیت سلامتی جدی مرتبط با چاقی ، مانند دیابت.
 شما باید قبل و بعد از جراحی کاهش وزن به یک برنامه غذایی دقیق پایبند باشید. این کمک می کند تا موفقیت شما را تضمین کند.
احتمالاً قبل از جراحی شما ملزم به شروع یا ادامه یک برنامه ورزشی خواهید بود.
بعد از جراحی که انجام این کار ایمن است ، از سرگیری یک برنامه ورزشی - تحت نظر پزشک - مهم است.
پس از جراحی باید یک برنامه پشتیبانی داشته باشید. این ممکن است به معنای شرکت در یک گروه پشتیبانی از دست دادن وزن جراحی ، ملاقات با تیم مراقبت های بهداشتی یا داشتن دوستان و خانواده برای کمک به شما در هنگام بهبودی از این روش باشد.
ما در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد صلاحیت یا عدم صلاحیت ، شما را تشویق می کنیم که با تیم مراقبت های بهداشتی کاهش وزن جراحی ما صحبت کنید.
متوجه شوید که جراحی کاهش وزن یک "راه حل آسان" نیست. این روش جنبه های زندگی روزمره شما را دگرگون می کند و مستلزم آن است که دستورات پزشک خود را با دقت دنبال کنید.
آیا انواع مختلفی از جراحی های کاهش وزن وجود دارد؟
بله وجود دارد جراحی ها به تکنیکی که برای کاهش اندازه معده استفاده می شود بستگی دارد.

ما جراحی بای پس معده و روش های گاسترکتومی آستین را انجام می دهیم.

جراحی بای پس معده

در طی جراحی بای پس معده ، یک کیسه کوچک معده - به اندازه تقریباً یک تا دو اونس - ایجاد می شود. این بخش هایی را که بدن شما می تواند هضم کند به طرز چشمگیری کاهش می دهد. سپس بخشی از روده کوچک را به کیسه وصل می کنیم. این غذا را قادر می سازد از قسمت زیرین معده و قسمت های روده کوچک عبور کند.

آستین عمودی گاسترکتومی

در طی این روش ، ما بیشتر انحنای معده را برداشته و یک آستین نازک تقریباً به اندازه یک موز ایجاد می کنیم. مانند بای پس معده ، این میزان غذایی را که معده شما می تواند پردازش کند به طرز چشمگیری تغییر می دهد ، که به کاهش وزن کمک می کند.

ما می توانیم گاسترکتومی آستین را از طریق فناوری رباتیک سیستم جراحی داوینچی انجام دهیم.

کدام نوع جراحی برای من مناسب است؟
چندین عامل مختلف وجود دارد که تصمیم می گیرد کدام روش برای شما مناسب باشد. ما تک تک موارد را ارزیابی می کنیم تا مطمئن شویم موردی را دارید که بهترین سود را خواهد داشت. قرار ملاقات با یکی از اعضای تیم مراقبت های بهداشتی ما را تعیین کنید تا بهترین گزینه را برای کدام روش انتخاب کنید.

خدمات مرکز پزشکی Conway فناوری پیشرفته و مراقبت دلسوزانه را با هم ترکیب می کنند ماموگرافی چیست؟
اگر شما در حال جراحی کاهش وزن هستید ، ما تمام خدمات مورد نیاز شما را در یک بخش ترکیب کرده ایم. ما از متخصصان تغذیه که به شما در راهنمایی بعد از عمل کمک می کنند تا تیم پزشکی پیشرفته ای که جراحی را انجام می دهد ، ما در ارائه بهترین مراقبت ها به شما هستیم.

به یادگیری بیشتر علاقه دارید؟ شما باید سمینار آنلاین کاهش وزن را تماشا کرده و فرم را تکمیل کنید تا روند شروع شود ، مگر اینکه توسط پزشک متخصص مراقبت های اولیه مراجعه کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد