خبرگزاری مشهد

خبرگزاری مشهد

خبرگزاری مشهد

خبرگزاری مشهد

خدمات شبکه کامپیوتری در تهران

خدمات شبکه های رایانه ای

EisnerAmper خدمات شبکه کامپیوتری در تهران را برای شرکت هایی که به دنبال بهینه سازی زیرساخت های خود هستند ارائه می دهد. اگر شرکت شما در حال تغییر و تحولات فناوری اطلاعات است که شامل استاندارد سازی معماری ، رایانش ابری ، تلفیق سرور و مجازی سازی سرور است ، مشاوران فناوری اطلاعات EisnerAmper’s می توانند به شما کمک کنند بهترین راه حل را برای هرگونه مشکلات راه حل های IT تعیین کنید.


EisnerAmper پایبندی دقیق به بهترین روش های ITIL را حفظ می کند و مدیران پروژه های ما برای ارائه پروژه های خدمات شبکه رایانه ای به موقع و با بودجه بی وقفه کار می کنند. خواه به دنبال ارزیابی شبکه Cisco ، خدمات شبکه کامپیوتری Juniper یا Brocade Consulting باشید ، مهندسان ما خدمات ارزیابی شبکه و پروژه های برنامه ریزی شبکه را با ارزش ارائه می دهند. بنیان اصلی EisnerAmper با استفاده ماهرانه از راه حل های فن آوری برای حل چالش های تجاری مشتری ما استفاده می کند. متدولوژی خدمات شبکه رایانه ای EisnerAmper با غوطه وری عمیق در نیازهای تجاری منحصر به فرد مشتریان ما آغاز می شود. مهندسان ما پس از درک کامل نیازهای شرکت ها ، اهداف عملکرد شبکه را تعیین می کنند. سپس ما بر عملکرد شبکه فعلی نظارت می کنیم تا با استفاده از ابزارهای پیشرفته نظارت ، خطوط پایه را ایجاد کنیم. سپس این ابزارهای نرم افزاری داده ها را در قالب الگوی ارزیابی خودکار شبکه قرار می دهند. مهندسان ما با استفاده از داده های عملیاتی جمع آوری شده از شبکه ، توصیه های بهبود عملکرد شبکه را ارائه می دهند و تغییرات زیرساخت را برنامه ریزی می کنند. ما برای پیش بینی عملکرد ، کاهش خطر و ایجاد معیارهای سطح خدمات معیار قبل از اجرای تولید ، همه تغییرات ذخیره سازی و توصیه های خدمات شبکه رایانه ای را در سناریوهای استقرار مجازی آزمایش و تأیید می کنیم.

سوئیچ های مدیریت شده برای مخابرات

 


از سال 2004 ، Promwad به مشتریان کمک می کند تا در لبه تکنولوژی های مخابراتی قرار بگیرند و لوازم شبکه جدید ، NIC و نرم افزارهای جاسازی شده را برای آنها ایجاد کند.


واحد تحقیق و توسعه مخابرات ما دارای تجربه عملی با فناوری سوئیچ شبکه و سوئیچ SDK از فروشندگان پیشرو تراشه است. ما فروشنده هستیم و در مورد سخت افزارهای مختلف سوئیچ دیدگاه بی طرفی داریم. خدمات ما

دامنه خدمات ما در سوئیچ های مدیریت شده عبارتند از:


- طراحی تابلوی سفارش سوئیچ شبکه چند پورت (8/16/24/48) گیگابیتی با لینکهای بالا و رابط های خاص مورد نیاز مشتری ؛


- نرم افزار سطح سیستم شبکه در بالای Microsemi IStaX ؛


- نرم افزار سطح سیستم شبکه در بالای Marvell CPSS (مجموعه نرم افزار Prestera) ؛


- استفاده از switchdev ؛


- مدل جدید راننده هسته لینوکس برای سوئیچ های اترنت.


- تنظیمات ONIE (نصب شبکه باز شبکه) و نصب بر روی صفحه / سخت افزار سوئیچ شبکه هدف ؛


- SONiC (نرم افزاری برای شبکه باز در ابر) که به سیستم عامل های مختلف سوئیچ منتقل می شود.


- توسعه نرم افزار OpenSwitch. انواع سوئیچ های شبکه در Promwad

برای انتخاب راه حل مناسب سوئیچ که مطابق با الزامات باشد ، باید انواع سوئیچ های شبکه را درک کنید. در اینجا ، در Promwad ، به موارد زیر توجه داریم:


مشاوره

سوئیچ های شبکه گیگابیتی


توسعه سخت افزار و نرم افزار

سوئیچ های شبکه صنعتی


طراحی محفظه سفارشی

سوئیچ های شبکه PoE

ساخت نمونه ها

سوئیچ های شبکه مدیریت شده

آزمایش کردن

سوئیچ های شبکه ریلی DIN

آماده سازی برای صدور گواهینامه

سوئیچ های شبکه SFP

تولید انبوه

سوئیچ های شبکه کنترل نشده

تولید انبوه

سوئیچ های شبکه اضافی

تولید انبوه

سوئیچ های ضد آب

سخت افزار و تجهیزات شبکه

سوئیچینگ اترنت

ما تجهیزات سوئیچینگ اترنت را طراحی می کنیم که به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از هر شبکه هوشمند عمل می کند. هدف ما این است که آنها را تا حد امکان غیر مسدود کننده و مقیاس پذیر کنیم. از جمله نمونه های دستگاه های سوئیچینگ اترنت:


سوئیچ های دسترسی انباشته و مدیریت شده

سوئیچ ها / روترها / دروازه های اترنت حامل

لوازم امنیتی

سوئیچ ها و روترهای تجمیع

تجهیزات شبکه صنعتی و IIoT

ما برای صنعت اینترنت اینترنت اشیا sw سوئیچ ها و روترهای قابل توسعه طراحی می کنیم. آنها از پیکربندی خودکار ، یادگیری آدرس ، انتقال و فیلتر کردن و ابزارهای ویژه برای کنترل کیفیت خدمات یا QoS پشتیبانی می کنند. مشتریان از آنها در اتوماسیون کارخانه ، شبکه های هوشمند و غیره استفاده می کنند. مثالها عبارتند از:


سوئیچ برای کنترل فرآیند صنعتی

برنامه های حمل و نقل و خودرو

شبکه های انرژی یا توزیع شبکه هوشمند

آیا احساس کمبود ارائه دهنده تبلیغات فعلی خود را دارید؟

NitroPay® یک پلت فرم تبلیغاتی با عملکرد بالا است که همراه با یک تیم پشتیبانی پاسخگو و آگاه است.


تمرکز ما بیش از هر چیز بر روی سایت شما و کاربران است. ما در NitroPay افتخار می کنیم که به ناشران بهترین گزینه های گزارش دهی ، خدمات پشتیبانی و استقرار موجود در بازار را ارائه می دهیم. ناشران ما که به سیستم عامل NitroPay روی آورده اند ، درآمد خود را افزایش داده اند و ما با ناشران خود کار می کنیم تا مطمئن شویم که مکان های شما بهترین فرصت را برای خوشحالی کاربران و به حداکثر رساندن درآمد به شما می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد