خبرگزاری مشهد

خبرگزاری مشهد

خبرگزاری مشهد

خبرگزاری مشهد

خدمات پسیو شبکه چیست

 Passive Network Manager (PNM) به طور عمده در دو بخش طراحی شده است. خدمات پسیو شبکه چیست ؟
یکی از آنها میکروکنترلر است که تمام عناصر منفعل مورد نیاز را کنترل می کند و همچنین از تمام سنسورهای موجود قابل خواندن است.

شبکه های نوری منفعل انرژی کارآمد
آیا به دنبال یک شبکه با مصرف انرژی هستید؟ وارد شبکه های نوری غیرفعال (PON) شوید. نوری غیرفعال از اسپلیترهای فیبر نوری بدون برق برای تقسیم یک کابل فیبر نوری برای استفاده در چندین نقطه انتهایی استفاده می کند - مصرف کلی انرژی را کاهش می دهد. در ماراتن ، ما تجربه زیادی در نصب ، تعمیر و نگهداری شبکه های نوری غیرفعال در مریلند ، واشنگتن دی سی و ویرجینیا شمالی داریم. چه هدف شما این است که از امکانات خود در آینده اثبات کنید و چه یک شبکه کارآمد از نظر انرژی را پیاده سازی کنید ، ما می توانیم به شما کمک کنیم.
ما به عنوان پیشروترین شرکت کابل کشی ساخت یافته در مریلند ، این کار را در طول سالها دیده ایم و انجام داده ایم. ما می توانیم تمام نیازهای کابل کشی ساخت یافته شما را از ترمیم شبکه دسترسی نوری طولانی مدت در ویرجینیا شمالی تا نصب یک شبکه نوری منفعل جدید در واشنگتن دی سی برطرف کنیم. در اینجا در ماراتن ، ما خدمات مختلفی از شبکه های نوری غیرفعال را ارائه می دهیم از جمله: شبکه نوری منفعل چند منظوره تقسیم زمان و طول موج (TWDM - PON)
مشخصات بیش از حد سرویس رابط کابل (DOCSIS)
فرکانس رادیویی بیش از شیشه (RfoG)
تقسیم طول موج PON (WDM - PON)
دسترسی طولانی مدت به شبکه دسترسی نوری (LROAN)
و بیشتر! یک رویکرد تصویر بزرگ
روش ما اطمینان از این است که شما بهترین خدمات ممکن را از ما و از شبکه هایی که استفاده می کنید دریافت می کنید. به همین دلیل ما وقت می گذاریم تا با شما بنشینیم و نیازهای شغلی شما را بفهمیم و یک راه حل شبکه متناسب با نیاز و بودجه شما طراحی کنیم. بعلاوه ، ما فقط هنگام نصب یا سرویس دهی شبکه های کابل کشی ساخت یافته در مریلند ، از سیستم ها و تجهیزات با بالاترین کیفیت استفاده می کنیم.

احساس کسب و کار کوچک ، نتایج کسب و کار بزرگ
اکثر دارندگان وقت ندارند که به صورت جداگانه با مشتری صحبت کنند - اما این مسئله در Marathon Technology Solutions، Inc وجود ندارد. مالک ما همیشه مایل و مشتاق است که با مشتریان ما صحبت کند. ما یک تجارت کوچک ، محلی و اداره شده هستیم که فقط بهترین تکنسین ها را استخدام می کنیم. ما تکنسین های خود را به خوبی آموزش می دهیم و با آنها رفتار می کنیم ، نتیجه این کار کیفیت بالای کار است که با سایر شرکت های کابل کشی ساخت یافته ویرجینیا شمالی قابل مقایسه نیست.
کابل کشی شبکه قسمت مهمی در ارتباطات شبکه است. بنابراین یک شبکه پرسرعت به سیستم کابل کشی واجد شرایط نیاز دارد. کابل کشی ساخت یافته فقط تهیه کابل های واجد شرایط نیست. همچنین اجرای صحیح تمام استانداردها زیرساخت شبکه کابل کشی با حداکثر پهنای باند را فراهم می کند که نیازهای فعلی شما را تأمین می کند و توانایی به روزرسانی فن آوری موجود به راحتی و با حداقل هزینه را به فناوری های آینده دارد.

پیاده سازی مرکز داده ، که قسمت اصلی شبکه است ، از دیگر خدمات Hezarsoo است که علاوه بر طراحی و پیاده سازی زیبا و ظریف ، به مجموعه ای از استانداردها و تکنیک ها نیاز دارد که می تواند با حداکثر ظرفیت تجهیزات مورد استفاده قرار گیرد. طراحی و اجرای امنیت فیزیکی و منطقی Data Center نیز جنبه دیگری است که در پروژه های ما اتفاق می افتد.
8 دلیل اصلی که ما را از سایر رقبا در کابل کشی شبکه متفاوت کرده است عبارتند از:
ویزیت و مشاوره رایگان
استفاده از تجهیزات شبکه با کیفیت بالا در پروژه ها
تضمین کیفیت در پروژه ها
اجرای پروژه با مناسب ترین هزینه
ارائه بهترین راه حل ها برای نیازهای فعلی و آینده شبکه
99٪ هزینه های پروژه قبل از اجرا برآورد شده است
ارائه کلیه اسناد در پایان پروژه ، مانند پچ پانل ، نقشه کابل ، موقعیت و شماره گذاری گره های شبکه ، نتایج آزمایش کابل و غیره ، برای تغییرات احتمالی در آینده
کارشناسان مجرب که نه تنها با دقت بالا بهترین کیفیت را به شما می دهند ، بلکه زمان اجرای پروژه را نیز کاهش می دهند.
خلاصه اجرایی:

در دنیای دیجیتال فعلی ، خدمات زیادی به شبکه غیرفعال ایستگاههای خدمات وابسته هستند. مانند: شبکه مخابراتی / ایستگاه های برج ، مراکز مراقبت از مشتری ، دفاتر شعبه و غیره. NGSOLUTIONSYS برای بهبود کارایی مدیریت شبکه های غیرفعال این نوع شبکه با استفاده از پیشرفته ترین فناوری پیشرفته - IoT (اینترنت اشیا) ابتکار عمل را بر عهده گرفته است. راه حل جدید به مشتری ما کمک می کند تا شبکه منفعلانه خود را کنترل و کنترل کند و بر اساس اولویت زیرساخت ها در صورت بروز هرگونه حرکتی عمل کند.

راه حل PNM برای مدیریت سایت های اپراتور بر اساس اولویت ، شرایط آنها و اقدام بر اساس وضعیت واقعی بخش غیر فعال شبکه ساخته شده است. این نه تنها نظارت و تجزیه و تحلیل عملکرد هر سایت است ، بلکه همچنین می تواند کنترل شخصی هر قسمت غیرفعال سایت از راه دور را از خارج از کشور انجام دهد. همچنین می تواند موارد مختلف استفاده را به طور خودکار انجام دهد و MTTR خطای رخ داده در سایت های از راه دور ویژه را با کاهش هزینه کاهش دهد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد