خبرگزاری مشهد

خبرگزاری مشهد

خبرگزاری مشهد

خبرگزاری مشهد

آشینه

طراحی و مدیریت داخلی تجاری

در اواسط تا اواخر قرن 19 ، با افزایش اندازه و رونق طبقه متوسط ​​در کشورهای صنعتی ، خدمات طراحی داخلی بسیار گسترش یافت و تمایل به داشتن ثروت داخلی برای تقویت وضعیت جدید خود را داشت. شرکت های بزرگ مبلمان شروع به کار در زمینه طراحی و مدیریت داخلی عمومی کردند و مبلمان خانه ای کامل را به سبک های مختلف ارائه می دهند. این مدل تجارت از اواسط قرن تا 1914 شکوفایی یافت ، زمانی که این نقش توسط طراحان مستقل ، غالباً آماتور غصب می شد. این زمینه را برای ظهور طراحی داخلی حرفه ای در اواسط قرن بیستم هموار کرد.

در سالهای 1950 و 1960 ، اثاثه یا لوازم داخلی مبلمان تجارت خود را گسترش دادند. آنها تجارت خود را به طور گسترده تر و از لحاظ هنری چارچوب بندی کردند و شروع به تبلیغ وسایل خود برای مردم کردند. برای پاسخگویی به تقاضای روزافزون برای کارهای داخلی قرارداد در پروژه هایی مانند دفاتر ، هتل ها و ساختمانهای عمومی ، این مشاغل بسیار بزرگتر و پیچیده تر شدند و از استخدام سازندگان ، وصال ها ، گچ بری ها ، طراحان پارچه ، هنرمندان و طراحان مبلمان و همچنین مهندسان استفاده کردند. و تکنسین ها برای انجام این کار بنگاه ها برای جلب توجه در حال گسترش طبقات متوسط ​​شروع به انتشار و گردش کاتالوگ هایی با چاپ برای سبک های مختلف مجلل کردند. [9]


با افزایش تعداد و اندازه فروشگاه های بزرگ ، فضاهای خرده فروشی داخل مغازه ها به سبک های مختلف به عنوان نمونه برای مشتریان تهیه می شدند. یکی از ابزارهای تبلیغاتی به ویژه م effectiveثر ، ایجاد اتاق های مدل در نمایشگاه های ملی و بین المللی در نمایشگاه ها برای بازدید عموم بود. برخی از شرکت های پیشگام در این زمینه Waring & Gillow ، James Shoolbred ، Mintons و Holland & Sons بودند. این بنگاه های سنتی مبلمان سازی با کیفیت بالا به عنوان مشاور عدم اطمینان مشتریان طبقه متوسط ​​در مورد سلیقه و سبک ، نقش مهمی را ایفا کردند و شروع به عقد قرارداد برای طراحی و تهیه فضای داخلی بسیاری از ساختمانهای مهم در انگلیس کردند. 


این نوع شرکتها پس از جنگ داخلی در آمریکا ظهور کردند. برادران هرتر ، که توسط دو برادر مهاجر آلمانی تاسیس شد ، به عنوان یک انبار اثاثه یا لوازم داخلی مبلمان آغاز شد و به یکی از اولین شرکت های سازندگان مبلمان و دکوراسیون داخلی تبدیل شد. برادران هرتر با داشتن دفتر طراحی و کارگاه های کابینت سازی و اثاثه یا لوازم داخلی ، برای انجام هر جنبه از مبلمان داخلی آماده شدند ، از جمله تخته های تزئینی و روکش ها ، تزئینات دیوار و سقف ، کف طرح دار و فرش و پارچه.

منبع: آشینه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد